استاندار کرمانشاه وحدت را یکی از مهمترین مولفه های ایجاد امنیت در کشور دانست و گفت: اگر امنیتی در کشور وجود دارد به برکت همین وحدت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بابادی شامگاه سه شنبه در دیدار علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه، با وزیر اطلاعات با اشاره به ایثارگری های استان کرمانشاه درشکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین رشادت های آنان در دفاع از کشورطی هشت سال دفاع مقدس، از حضور وزیر اطلاعات در استان کرمانشاه ابراز خرسندی و امیدواری کرد، برکات این سفر، در همدلی و همزبانی بیشتر استان کرمانشاه موثر باشد.

وی با بیان اینکه، ایثارگری، پهلوانی و سخت کوشی از ویژگی های مردم استان کرمانشاه است که همه به آن معترفند گفت: مردم استان کرمانشاه بعد از انقلاب نیز نقش مهمی در دفاع از این مرز و بوم داشتند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس نیز در خط مقدم دفاع از این مرز و بوم قرار داشتند و هم در مقابل ناامنی های اشرار ایستادند و هم به استان های مجاور خود با ایجاد لشکر و تیپ های مختلف نظامی در دفاع از کشور کمک می کردند.

وی بخش عمده ای از عقب ماندگی های کنونی استان از توسعه را نتیجه همان دوران دانست و گفت: هرچند کارهای زیادی صورت گرفته اما برای رفع کامل این عقب ماندگی ها زمان زیادی نیاز بوده و زمانبر است.

رضایی بابادی، با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون دولت ها زیادی داشته اند به خدمات دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در همین مدت کوتاه خدمات زیادی ارائه وامیدهای زیادی در دل مردم ایجاد کرده است.

وی تحولات در روابط خارجی را تحت رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری و تدابیر ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده از دیگر خدمات دولت یازدهم برشمرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مذاکره کنندگان با اقدامات خود در عرصه روابط خارجی فضایی را به وجود آوردند که در نتیجه آن برکات فراوانی نصیب کشور می شود و امیدواریم در نتیجه شاهد رشد روز افزون توسعه در کشور باشیم.

وی تاکید کرد: دولت یازدهم با اقدامات خود در عرصه های مختلف نشان داد که شایسته لفظ تدبیر است و علی رغم هم مرزی با عراق و ناامنی های موجود در آن، کشور از امنیت پایداری برخوردار است.

رضایی بابادی تصریح کرد: امنیت کشور به لطف خدا روز به روز رو به افزایش است و در نتیجه این افزایش امنیت شاهد افزایش خدمات نیز خواهیم بود.

وی کرمانشاه را هندوستان اقوام و مذاهب دانست که مردمش در عین وحدت و همدلی با یکدیگر و در آرامش زندگی می کنند و این را مرهون خون شهدا و خصوصا شهدای اهل سنت دانست که پابه پای شیعیان در دفاع از کیان اسلامی جنگیدند.

استاندار کرمانشاه، امنیت حاکم بر کشور و استان را در نتیجه وحدت موجود دانست و گفت: دشمنان شب و روز به دنبال توطئه برای خدشه وارد کردن به این وحدت هستند اما این اتفاق در سایه وحدت موجود هیچ گاه رخ نخواهد داد.

وی افزود: اهل تسنن استان در کنار شیعیان از همان ابتدای انقلاب پای کار بودند و یک هزار و ۴۰۰ شهید، دو هزار و ۷۰۰ جانباز و ۱۵۰ آزاده دلیل خوبی بر ایثارگری آنها در پاسداری از نظام و انقلاب است.

رضایی بابادی با تاکید بر خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) بر ایجاد امنیت و آرامش در جامعه سفر وزیر اطلاعات را مایه خیر و برکت برای استان دانست و گفت: امیدواریم در سایه تلاش و کوشش دولت تدبیر و امید بتوانیم به کمی و کاستی های استان جواب دهیم و هر آنچه کار و تلاش شبانه روزی است انجام می دهیم که وحدت موجود حفظ و مستحکم تر و در سایه آن نیز امید در استان تقویت شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =