اعتماد نوشت:

بيستم تير امسال مردي به كلانتري ١٠٨ نواب صفوي تهران مراجعه و شكايتي مبني بر سرقت مسلحانه از خود تنظيم كرد. شاكي كه زخمي عميق در آرنج دست خود داشت به كارآگاهان گفت: «چند روز پيش در خيابان قصرالدشت در حال تردد با موتوسيكلت «آپاچي»‌ام بودم كه ناگهان يكي از اراذل و اوباش سطح يك اين خيابان مشهور به «مهرداد لجن» با تهديد يك قبضه سلاح كلت كمري به من حمله ور شد و پس از سرقت موتوسيكلتم، با قمه‌اي كه در دست داشت ضربه‌اي محكم به آرنج دستم زد و من را به‌شدت مجروح كرد و متواري شد.»

با ثبت شكايت مالباخته به سرعت پرونده‌اي مقدماتي با موضوع «سرقت مسلحانه» تشكيل و براي رسيدگي در اختيار ماموران كلانتري ١٠٨ نواب قرار گرفت. تحقيقات ماموران نشان مي‌داد متهم سه روز پس از سرقت موتوسيكلت، آن را در يكي از كوچه‌هاي خيابان هاشمي پارك كرده و خود با يك دستگاه خودروي مزدا متواري شده است. به اين ترتيب به سرعت تيمي از ماموران اطلاعات كلانتري ١٠٨ به محل اعزام شدند. بررسي موتوسيكلت نشان مي‌داد متهم آن را قفل كرده و به احتمال زياد بار ديگر براي بردن آن برخواهد گشت. به اين ترتيب موتور به پاركينگ منتقل شد و محدوده مورد نظر تحت كنترل نامحسوس ماموران قرار گرفت.

در حالي كه توقيف خودروي مزدا در دستور كار پليس قرار گرفته بود، متهم براي انتقال موتوسيكلت سرقتي به محل پارك مراجعه كرد و به اين شكل در دام پليس افتاد. او كه همراه دو نفر ديگر به محل مراجعه كرده بود با ديدن ماموران اقدام به فرار كرد و به اين ترتيب عمليات تعقيب و گريز كليد خورد. ماموران دستور ايست صادر كردند اما متهمان بي‌توجه به فرار خود ادامه دادند. اين در حالي بود كه شليك چند تير هوايي هم متهمان را تسليم پليس نساخت و عمليات پليس به شليك گلوله مستقيم به خودرو انجاميد.

گلوله‌هاي جنگي ماموران به بدنه و لاستيك خودرو اصابت كرده بود اما مهرداد لجن، متهم اصلي پرونده، پا از روي گاز برنمي‌داشت و به فرار خود ادامه مي‌داد. سرانجام او با كاهش سرعت خودرو، از ماشين بيرون پريد و با يك قبضه قمه به ماموران حمله‌ور شد اما پس از شليك تيرهوايي پليس زمينگير شد و به دام افتاد. در ادامه تعقيب مشخص شد دو متهم ديگر پرونده خودروي تخريب شده را در يكي از كوچه‌هاي خيابان كارون متوقف كرده‌اند كه با حضور ماموران در محل مشخص شد يكي از آنها به دليل اصابت گلوله به ناحيه پاي راست و كتف چپ دچار خونريزي شده كه پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد. متهم ديگر نيز كه از ناحيه سر به علت اصابت گلوله دچار ساييدگي سطحي شده بود در محل درمان و به كلانتري منتقل شد. در بازرسي از خودروي سارقان نيز تعدادي مدارك شناسايي متعلق به مالباختگان كه مورد زورگيري و سرقت قرار گرفته بودند، كشف شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lمهران IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    45 1
    خدا رو شکر ما تو این مملکت به مهردا لجن ه نیاز نداریم
  • کاربر ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    دستشون درد نکنه این اراذل و اوباش رو باید ادب کرد
  • پرهام IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    1 0
    عوضیو ببرین بیابان انقد از ش کار بکشین تا از این غلطا نکنه کثاقط اشغال نه ب خودش رحم میکنه نه به مردم
  • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    1 0
    لطفا اعدام کنید .
  • اکبر A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    1 0
    من نمی دونم چرا وقتی امثال مهرداد لجن که توی همه مناطق برای کلانتری ها شناخته شده هستند همیشه آزاد هستند و انواع دزدی‌های و .... را مرتکب می شوند و کسی جلوی ان ها را نمی گیرد و منتظر می‌مانند تا مرتکب جنایت شوند بعد شاید یه کاری انجام بدهتد؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    1 0
    یا علی اینا دیگه کین؟
  • بي نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    وقتي اين همه بچه يتيم و زن نيازمند از طريق فروش فال و اسپند دود كردن و خياطي و كارگري با شرافت زندگي مي كنند و يا يكي مثل من با فوق ليسانس با حقوق ٤٠٠ هزار تومن معلمي مي كنه كسي كه به خاطر شندرقاز پول با كلت و قمه به جون مردم مي افته لياقتش همينه كه پليس بهش شليك كنه چون وظيفه اصلي پليس هم همينه و از پليس تشكر مي كنم
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    11 0
    فیلم هندی شد. دو روز دیگه آزاد میشن همونطوری که تمام سرقتا و ناامنیا کار همین سابقه داراس
  • عباس IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    1 0
    درود وسلام فراوان بر مامورین دلاور وجان برکف نیروی انتظامی.احسنت احسنت.فقط برخورد همراه با قاطعیت است که می تواند امنیت اجتماعی را تامین کند. از قوه قضائیه درخواست داریم که همه جانبه ازاین مامورین شجاع حمایت کند.اگر اقتدار نیروی انتظامی نباشد اوباش واشرار وسط روز روشن مردم را پوست می کنند.