آخرین خبرها از المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی در ارومیه

مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در ارومیه از 24 مرداد آغاز میشود .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، در کمتر از 11 روز به آغاز مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در ارومیه پوستر و و کروکی محل برگزاری مسابقات رونمایی شد.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ارومیه در المپیاد نهایی شد

غفار آذرنوش رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و دبیر اجرایی دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در گفتگویی از نهایی شدن تفاهمنامه همکاریهای مشترک دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ارومیه در برگزاری هر چه بهتر المپیاد خبر داد .

وی گفت : در این تفاهمنامه نحوه تعامل هر دو دانشگاه کاملاً مشخص گردید و خوابگاههای دانشجویان جهت اسکان و همچنین سالنهای ورزشی مسابقات تعیین گردید .

آذرنوش افزود : خوشبختانه بیش از 90 درصد برنامه های المپیاد بصورت متمرکز در سایت نازلوی دانشگاه های علوم پزشکی و نیز ارومیه برگزار خواهد شد که ضمن زیبایی و طراوت محل ، بعلت تسهیل دسترسی به محل برگزاری مسابقات و نیز اسکان دانشجویان موجب رفاه حال شرکت کنندگان خواهد بود .

دبیر اجرایی المپیاد همچنین گفت : برای رفاه حال شرکت کنندگان در المپیاد ظرفیت سلف سرویس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز با افزودن امکانات لازم افزایش یافت .

وی در پایان گفت : هدف ما برگزاری هر چه شایسته این دوره از مسابقات می باشد و برای تامین آسایش و رفاه دانشجویان و نیز امکانات ورزشی لازم اهتمام جدی داریم .

پوستر دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی رونمائی شد
دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و ریاست عالی دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور طی مراسمی از پوستر المپیاد رونمائی کرد.

وی در این مراسم گفت: بسیار مفتخریم که میزبانی این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی را برعهده داریم و امیدواریم با تلاش و همکاران دانشگاه و همچنین همکاری و هماهنگی با سایر سازمانهای مربوطه نسبت به برگزاری شایسته این دوره از مسابقات اقدام کنیم.

دکترآقازاده برگزاری المپیاد را فرصت مناسبی برای شناساندن توانمندیهای استان عنوان کرده و افزود: اتحاد و همدلی از برکات و نمود های این مسابقات محسوب می شود لذا همه موظفیم در اجرای مطلوب آن تلاش کنیم .

وی بر توسعه ورزش بویژه ورزش بانوان تاکید کرد وگفت : سرمایه گذاری در توسعه ورزش بخصوص در بین دختران و بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بنوان نقش بسیار موثری در توسعه بویژه توسعه سلامت بر عهده دارند .

گفتنی است دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از 24 لغایت 30 مرداد ماه 1394 و با حضور قریب به 2000 نفر دانشجو و در 11 رشته ورزشی برگزار خواهد شد .

کروکی و نقشه مسرهای محل برگزاری المپیاد
نقشه مسیرهای محل برگزاری دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور آماده و چاپ گردید .

این نقشه شامل نقشه ارومیه ، ورودی های شهر ، مسیر های مربوطه ، محل افتتاحیه ، محل مسابقات ، جاذبه های گردشگری می باشد که در راهنمایی نمودن شرکت کنندگان المپیاد بسیار کمک کننده است .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =