در نخستین روز سومین دوره مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان، سوارکاران نونهال و نوجوان از استان‌ اصفهان به مقام نخست رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی هیئت سوارکاری استان اصفهان، سومین دوره مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان، با حضور افزون بر230 سوارکار در شهر اصفهان، در حال برگزاری است.

در روز نخست این مسابقات سوارکاران نونهال و نوجوان از استان‌های اصفهان، فارس، قم، تهران، کرمان، زنجان و یزد به رقابت پرداختند که علیرضا روشن ضمیر با اسب رافائلو از اصفهان، ایلیا معنوی با اسب کامبریج از تهران و مهدی جمالی با اسب توفان از اصفهان در رده نونهالان، به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رده نوجوانان نیز رضا آزادی‌پور با اسب پاشا از اصفهان قهرمان شد و سبحان یوسفی با اسب فوراور از تهران مقام دوم را به خود اختصاص داد و هم‌چنین علی یعقوبی با اسب روشن از کرمان توانست مقام سوم این مسابقات را کسب کند.

گفتنی است دوره مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان که تا روز جمعه 16 مردادماه جاری ادامه خواهد داشت، با شور و هیجان خاصی همراه است و توجه علاقه مندان به سوارکاری از سراسر کشور را به خود جلب کرده است.

در روز دوم جام نقش جهان، مالکان اسب‌های حاضر در مسابقات و سوارکاران بزرگسال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =