رییس و اعضاء هیئت مدیره کانون کارفرمایان مازندران با حضور در دفتر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با وی دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: بنده به تشکلات کارگری و کارفرمایی و تعاونگران اعتقاد قلبی دارم و ضرورت این اداره را، بر وجود کارگر و کارفرما در کنار هم می دانم.
وی با تاکید به نگاه متعادل به مباحث کارگری و کارفرمایی برای حل مسائل و مشکلات این دو قشر، خاطر نشان کرد: باید از کارگر و کارفرما در کنار هم حمایت شود تا فضای کسب و کار بهبود یابد.
مهندس اصغری افزود: باید ابتدا به حفظ وضع موجود پرداخت و سپس به شناسایی دقیق مشکلات کلیدی و مرتفع نمودن آن، به دور از شعار گرایی عمل نمود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود، افزود: ما یقینا با بهره گیری از مشاوره های تخصصی نمایندگان کارفرمایان، کارگران و تعاونگران به هم افزایی برای برخورد صحیح با مشکلات خواهیم رسید و به رسالتی که داریم در چارچوب قانون عمل کرده و به امید خدا بر بسیاری از مشکلاتی که در خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد، فائق خواهیم آمد.
سید حمزه درواری، رئیس کانون کارفرمایان استان نیز در این جلسه ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی توفیق برای مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: همکاری و مشورت به خلق فرصت های بسیاری منجر می شود که باید از آنها استفاده نمود.
وی با اشاره به ضرورت بازدید مدیران از واحدهای تولیدی و صنعتی و... تصریح نمود: بازدید ها باید دستاوردهای مناسب داشته و از این بازدید ها و ظرفیت های موجود، درست بهره بگیریم.
رییس کانون کارفرمایان در پایان گفت: آماده همکاری همه جانبه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ارائه خدمات مناسب به کارفرمایان استان که قطعا رفاه کارگران را نیز در پی خواهد داشت، هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =