نائب رئیس واترپلوی آذربایجان‌غربی گفت: مرداد ماه امسال مسابقات واترپلوی بانوان کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،المیرا جوهری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 89 فعالیت واترپلوی بانوان در استان آغاز شده و تیم بانوان کشورمان در نخستین حضور خود در مسابقات کشوری به مقام پنجم دست یافت.

نائب رئیس، شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجان‌غربی گفت: تیم بانوان استان در مرتبه دوم حضور خود در سال گذشته و در رده زیر 16 سال نیز به مقام قهرمانی دست یافته و در اواخر بهمن سال 93 نیز در رده بالای 16 سال به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

وی تصریح کرد: پس این عملکرد مناسب استان در رشته ورزشی واترپلو سبب شده که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به آذربایجان‌غربی اعتماد کرده و میزبانی را به ارومیه بسپارد.

مسابقات واترپلو قهرمانی بانوان کشور قرار است در روزهای 28 تا 30 مرداد با حضور تیم های ارومیه ، تهران ، شیراز ، تبریز ، زنجان ، خراسان و سمنان برگزار شود.

همچنین در این نشست کاشف رئیس هیات شنای استان گفت با توجه به مشکلات موجود در بخش رشته های ورزش های آبی از جمله کمبود استخر در طرح استعداد یابی با استفاده از شیوه پیکرسنجی تنها توانستیم 800 نفر را انتخاب و تحت آموزش های حرفه ای قرار دهیم و امیدواریم با توجه به هزینه اندک این رشته در مقایسه با ورزش های توپی بتوانیم از پتانسیل موجود بهترین استفاده ها را با جذب اسپانسر داشته باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =