آیت الله صافی گلپایگانی: مسؤلان به رفع مشکلات محرومان اهتمام ویژه داشته باشند

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی‌ در دیدار استاندار قم خواستار اهتمام ویژه مسولان به رفع مشکلات محرومان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم سيد مهدي صادقي استاندار قم صبح امروز در سفر به مشهد مقدس و زيارت مرقد مطهر امام رضا (ع) با آيت الله العظمي صافي گلپايگاني ديدار و گفتگو كرد.
آيت الله العظمي صافي گلپايگاني در اين ديدار طي سخناني با تاكيد بر ضرورت تلاش مسئولان براي كسب رضاي پروردگار اظهار كرد: بايد به مسئوليت ها به عنوان امتحان الهي نگريسته شود.
وي با اشاره به مشكلات اقشار محروم جامعه در زمينه هاي مختلف از جمله اقتصادي افزود: مسئولين بايد اهتمام ويژه نسبت به رفع مشكلات محرومان داشته باشند.
اين مرجع عاليقدر وجود بارگاه حضرت معصومه (س) و حوزه هاي علميه را مايه خير و بركت براي قم دانستند و با بيان اينكه اين شهر ام القراي جهان تشيع است تصريح كرد: مسئولين بايد خدمت در اين شهر را توفيق الهي دانسته و در جهت اعتلاي جايگاه آن تلاش نمايند.
سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين ديدار، خدمت در قم را توفيق الهي دانست و گفت: اميدوارم با پشتيباني مراجع عظام تقليد بتوانم براي اعتلاي قم قدم بردارم.
وي فرمايشات و رهنمودهاي مراجع عظام تقليد و بزرگان حوزه را در همه ي زمينه ها راهگشا خواند و گفت: دولت در مسير تحقق اهداف و برنامه هاي نظام اسلامي در چهارچوب فرمايشات اين بزرگان تلاش مي كند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =