بسته‌های تشویقی کمیته امداد البرز برای کاریابی مددجویان

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان البرز از ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد استان البرز در راستای برنامه کاریابی و به کارگماری مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، شاهین رضایی اظهار داشت: در راستای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این نهاد و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دفاتر کاریابی و مشاوره شغلی طرح جذب و اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد البرز تصریح کرد: در این طرح، با همکاری سایر دستگاه‌ها، امکانات و فرصت‌های شغلی جدید بر اساس نیازهای بازار کار و تربیت و معرفی کارجویان تحت حمایت دارای مهارت به واحدهای پذیرنده اقدام می‌شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه پنجم توسعه مبنی بر کاهش تصدی‌گری‌های دولت و کاهش افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت: این طرح با هدف کاریابی افراد مددجو از طریق توانمندسازی آنان و دستیابی به اشتغال مناسب اجرا می‌شود.
رضایی با اشاره به بسته‌های تشویقی کمیته امداد افزود: در راستای اجرای برنامه کاریابی مددجویان حق الزحمه به کارگماری آنان توسط کمیته امداد، به موسسات کاریابی پرداخت می‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز بیان کرد: پرداخت حق بیمه و سهم کارفرما در سال اول قرارداد به صورت ١٠٠ درصد و در سال دوم ٥٠ درصد توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =