بازیکنان استقلال از غیبت کرار در تمرین روز دوشنبه این تیم به شدت دلخور هستند.

داریوش سعیدی/خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز یکشنبه. تمرین استقلال. همه آمده اند الا کرار. مسولان از وضعیتش بی اطلاع هستند. تماس ها بی جواب می ماند. کرار پاسخ نمی دهد. کسی نمی داند چرا نیامده. یکی می گوید نکند به خاطر مشکل مالی است و در خوشبینانه ترین حالت می گویند، شاید اتفاقی برایش افتاده است. بازیکنان ناراحت هستند. می دانند او دوباره یک چیز را بهانه کرده؛ «یا پولش را نداده اند و یا به او نازک تر از گل گفته اند که نیامده». چنین جمله ای دهان به دهان می چرخد و یکی مثل حنیف عمران زاده از همه شاکی تر است. در همین لحظات پرویز به حنیف گیر می دهد. می گوید هنوز وزنش بالاست و این بازیکن هم شاکی بطری آب را روی زمین می کوبد و جدا تمرین می کند. 

اعترض حنیف به مظلومی
کرار تا پایان تمرین نمی آید. بازیکنان شاکی هستند که «چرا باشگاه با او برخورد نمی کند.» حنیف که به قدر کافی از اتفاقات تمرین ناراحت است، نمی تواند خودش را تمرین کند. رو به مظلومی شروع به غرولند می کند: «واسه چی کرار نباید سر تمرین بیاد؟ وزن اون که بیشتر از منه. کی تو این تیم پول گرفته که اون نگرفته باشه؟ یه نفر پیدا نمیشه با این برخورد کنه؟» او با صدای بلند این حرف ها را می زند و پرویز مظلومی که شاکی به نظر می رسد. سرمربی از بطری کوبیدن حنیف شاکی است و این حرف ها هم رویش. او به همین دلیل به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده می شود.

بازیکنان علیه کرار
حنیف که این حرف ها را می زند، انگار همه تازه زبان باز می کنند. بازیکنان شاکی هستند از رفتار کرار. چند بازیکن فصل قبل می گویند: «امسال دیگر مثل سال قبل نیست که هر کاری بخواد بکند و آخرش بگویند او اسطوره تعصب است.» یکی از بازیکنان می گوید: «امسال به قدر کافی بازیکن داریم. اگر قرار است کرار هرکاری بکند و کسی چیزی نگوید، ما بازیکنان جلویش می ایستیم.» کرار فصل قبل در استقلال شدیدا حاشیه ساز بود. او چند بار جنجال کرد، از زمین اخراج شد و با یک مصاحبه آتشین فدراسیون و کل فوتبال را علیه استقلال کرد. حتی در آن روزها آبی ها با وجود توهین های کرار، پشتش ایستادند و از او حمایت کردند. موضوعی که حتی باعث ناراحتی استقلالی ها شد. یکی از بازیکنان با کنایه می گفت: «استقلال را به هم می ریخت، آنوقت آقایان می گفتند تعصب و غیرت را از کرار یاد بگیرید!»

کرار دیگر قرار نیست محور باشد؟
بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال همچنان از کرار گلایه دارد. او بازی هفته اول جاسم هم انتقاد کرد. این یعنی مدیر عامل استقلال دلخوشی از او ندارد. کادرفنی تیم اما روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده. مظلومی از همان شروع کار گفت از کرار درست بازی می گیرد و نمی گذارد حاشیه درست کند. کرار اما ظاهرا زندگی فوتبالی اش با حاشیه گره خورده است. شرایط برای این بازیکن قطعا مثل فصل قبل نخواهد بود. او در دوره مربیگری قلعه نویی همه کاره تیم بود و همیشه برای بازیکنان مثل زده می شد. استقلال اما این فصل بازیکن زیاد دارد و استقلالی ها می خواهند به او نشان دهند محور تیم نیست و اگر هم نباشد، آنچنان اتفاقی نمی افتد. کرار فصل قبل دقیقا به خاطر همین مسایل در تمرینات زیاد غیبت می کرد و خشونت به خرج می داد. آیا امسال شرایط برای او به طور کامل عوض می شود؟


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =