اینکه امیر قلعه نویی در بازی با استقلال روی نیمکت ملوان بنشیند خیلی ضعیف است اما استقلالی ها نمی خواهند این بازی حاشیه داشته باشد.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی استقلال و ملوان برای آبی ها تنها یک بازی عادی نیست. بعد از برد شیرین هفته اول در مشهد و ستایش بسیار از بازی شاگردان مظلومی ، او دوست ندارد با شکست یا تساوی برابر مربی فصل قبل این تیم تمام این هیجانی که ایجاد شده را خراب کند. این بازی هم برای مظلومی بازی بزرگی است و هم قلعه نویی اما مظلومی و مدیریت استقلال برای این بازی باید مراقب حاشیه ها هم باشند. قلعه نویی از روز رفتن از استقلال حتی یک کلمه علیه این تیم چیزی نگفته و این رفتارش حتی شگفتی مدیران این تیم را به همراه داشته اما در استقلال امسال بازیکنانی هستند که دل خوشی از قلعه نویی ندارند و در راس شان مهدی رحمتی است. گلری که سال قبل به خاطر اختلاف با قلعه نویی از استقلال جدا شد. او سال قبل با این مربی هیچ برخوردی نداشت حتی بارها اظهار نظرهایی تند را درباره هم داشته اند.
حالا قبل از این بازی مدیریت باشگاه استقلال خیلی دوست دارد هر طور هست نگذارد این اختلاف به بازی کشیده شود. همه چیز از منصور پورحیدری شروع شد و گفت هر کس می خواهد در این بازی مهم توهین به تیم رقیب و مربی اش بکند بهتر است به ورزشگاه نرود . در حالی که همین حالا هم به سختی می توان گفت توان حمایتی مظلومی از قلعه نویی با توجه به همه مناسبات محبوبیت روی سکوها ، به سود مربی استقلال باشد ، این گفته پورحیدری به نظر بیشتر متوجه بازیکنان توی میدان است.
رحمتی هم در راس این هرم قرار می گیرد. اینکه مظلومی از کاپیتان تیمش در تمرینات می خواهد تا به همه بگوید با قلعه نویی دست بدهند ، یعنی او از رحمتی هم خواسته در این مسیر پیش قدم شود و اینکه افشارزاده می گوید:«رحمتی این بدعت بد را نمی گذارد که سمت قلعه نویی نرود» یعنی افزایش مضاعف فشار روی رحمتی که در هفته اول با برخورد بد فروزان ، گلر اول فصل قبل تیم قلعه نویی در لحظه سلام و علیک روبرو شد.
البته همه این اما و اگرها به شرطی است که قلعه نویی قراردادش با ملوان را ثبت کند و در بازی هفته دوم روی نیمکت تیمش باشد. اتفاقی که بعید به نظر می رسد و او قطعا ترجیح می دهد از روی سکو این بازی را هم پشت سر بگذارد. در این صورت برد برای اوست و نبردن هم برای تیمی که مربی روی نیمکتش ندارد ، اتفاق عجیبی در فوتبال نیست.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =