نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: مدیران در امر انتخابات باید به سمت کاهش تنش پیش بروند و به همه ادارات دولتی تاکید کرده ایم که جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است و سوق دادن امکانات به سمت کاندیدایی خاص خلاف شرع و قانون است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای اداری شهرستان سیریک با بیان اینکه کارهای بزرگی توسط دولت و سرمایه گذاران در سیریک در حال اجراست، عنوان کرد: اجرای این طرح های اقتصادی موجب توسعه متوازن این منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: آثار خدمات صورت گرفته در شهرستان سیریک را در همراهی مردم این شهرستان در مناسبت های مختلف دیده ایم.

استاندار هرمزگان افزود: در دنیای متلاطم امروز که در برخی کشورهای اطراف جمهوری اسلامی ایران، جنایتکارانی مردم و کودکان بی گناه را می کشند اما به برکت وحدت و انسجام موجود در کشور، روز به روز ریشه نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر و مستحکم تر می شود.

جادری با بیان اینکه شهرستان سیریک از موقعیت خاص و استراتژیکی در کنار تنگه هرمز برخوردار است، تصریح کرد: با تدابیر دولت تدبیر و امید شرق استان هرمزگان متحول خواهد شد و شهرستان های جاسک و سیریک در اثر سرمایه گذاری های جدید، پیشرفت های بزرگی خواهند داشت.

وی با تاکید بر استقرار ادارات در شهرستان سیریک، اظهار داشت: این موضوع باید توسط فرماندار این شهرستان پیگیری شود و استقرار اداراتی همچون ثبت اسناد و املاک، ثبت احوال و دادگستری و هواشناسی در سیریک ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما مجری برگزاری انتخابات هستیم، گفت: در امر انتخابات به دلیل اینکه ما مجری هستیم، حق نداریم از امکانات دولتی و عمومی و بیت المال برای کاندیدای خاصی استفاده کنیم.

جادری خاطرنشان کرد: مدیران در امر انتخابات باید به سمت کاهش تنش پیش بروند و به همه ادارات دولتی تاکید کرده ایم که جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است و سوق دادن امکانات به سمت کاندیدایی خاص خلاف شرع و قانون است.

وی با اشاره به اعتبارات شهرستان سیریک در سال جاری، بیان داشت: مجموع اعتبارات شهرستان سریک 12 میلیارد و 500 میلیون تومان است که از اعتبارات ملی هم به سیریک اضافه خواهد شد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: توجه ما به شرق هرمزگان بسیار زیاد است و اعتقاد داریم در این منطقه کار توسعه ای کمتر بوده و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

جادری یادآور شد: طرح آبرسانی از سد جگین که آب در آن سر ریز می شود اما نمی توانیم از آن استفاده کنیم در دستور کار قرار دارد تا هم آب جاسک و بشاگرد تامین و در صورت امکان برای سیریک نیز خط ذخیره ای ایجاد کنیم.

وی گفت: مشکل بی آبی و کم آبی در سیریک نیز با سرمایه گذری صورت گرفته و احداث آب شیرین کن حل خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =