استقلال با برد شروع کرد و در هفته دوم فصل هم باید به مصاف ملوان برود؛ تیمی که امیر قلعه‌نویی سرمربی آن است و همین مسئله برای معطوف شدن نظر رسانه‌ها نسبت به آن کفایت می‌کند.

خبرورزشی نوشت:در رابطه با شرایط استقلال دیروز با منصور پورحیدری به گفت‌وگو نشستیم.
استقلال خيلي اميدوارانه شروع كرد.
خوشبختانه بله؛ يك برد خارج از خانه، البته بايد به سياه‌جامگان هم احترام گذاشت و برايشان آرزوي موفقيت كرد. ما براي شروع، خوب بوديم و به رغم اينكه تمرينات‌مان دير شروع شد و نفرات‌مان را نيز به طور كامل در اختيار نداشتيم اما باز هم خوب بوديم. البته هنوز هم بايد روي تيم كار شود و نبايد تصور كنيم كه كامل شده‌ايم. جوانان ما مقابل سياه‌جامگان خيلي خوب بودند اما استقلال بايد باز هم كار كند. تيم بايد 90 دقيقه‌اي شود.

جدا از جوانان، آرش برهاني هم خيلي خوب و باروحيه بود.
آرش فوتبال را بلد است. در اين فصل او خيلي خوب و منظم تمرين كرد و علاوه بر آن، بدنسازي را هم به طور كامل گذراند و سختي‌هاي كار را به طور كامل متحمل شد و حالا دارد نتيجه‌اش را مي‌بيند. اميدوارم به همين صورت تا پايان فصل ادامه دهد. اين‌طوري هم به سود خودش است و هم به نفع استقلال.

به نظر مي‌رسد روي گلي كه خورديد ناهماهنگي مدافعان و رحمتي نقش بسيار مؤثري ايفا كرد؟
بله، البته نمي‌خواهم ارزش كار سياه‌جامگان را پايين بياورم. آنها گل زدند و اين قابل احترام است اما ناهماهنگي ما در اين گل نقش زيادي ايفا كرد. اتفاقاً اين يكي از همان مواردي است كه معتقدم جاي كار دارد. ما 4 دفاع و گلر جديد گرفته‌ايم. بديهي است اين نفرات براي رسيدن به هماهنگي ايده‌آل به كار بيشتري نياز دارند.

اين جمعه با ملوان بازي داريد؛ تيمي قديمي كه حالا امير قلعه‌نويي را سرمربي خود مي‌بيند و اين يعني حساس و خاص شدن مسابقه.
اين مسئله ممكن است براي عده‌اي حساسيت‌زا باشد اما بايد پذيرفت كه در فوتبال حرفه‌اي، امري كاملاً عادي تلقي مي‌شود. پرويز مظلومي به خانه خودش برگشته و امير قلعه‌نويي هم به هر حال پس از جدايي از استقلال ترجيح داده با ملوان كار كند. به طور قطع هر دو نفر هم مي‌خواهند پيروز شوند. اتفاقاً همين مسئله بر جذابيت كار مي‌افزايد. اصلاً جذاب بودن فوتبال به همين مسئله و ميل به پيروز شدن است.

به نظرتان روز جمعه از قلعه‌نويي استقبال خوبي مي‌شود؟
قطعاً؛ چرا نشود؟ او هم مثل پرويز مظلومي استقلالي است و براي اين تيم زحمت كشيده است. امير براي ما جام آورده و حرمتش بايد حفظ شود. قطعاً مردم به او احترام گذاشته و به عنوان يك استقلالي به استقبالش مي‌روند البته شايد يك عده معدودي بخواهند رفتارهاي نامناسبي انجام بدهند اما من همين جا اعلام مي‌كنم اگر كسي مي‌خواهد به قلعه‌نويي توهين كند، جمعه به استاديوم نيايد! اين‌طوري هم به نفع خودش است و هم استقلال. ما مي‌خواهيم در فضايي پاك و سالم رقابت كنيم و بالاخره بايد روزي بساط فحاشي روي سكوها برچيده شود. محيط استاديوم مقدس است و قلعه‌نويي هم يكي از اهالي استقلال. البته به هيچ كس نبايد توهين شود، نه استقلالي، نه پرسپوليسي و نه نفرات و مربيان ساير تيم‌ها.

پنج‌شنبه روي نيمكت نشستيد. اين يعني حل مسائل و توافق با آلومينيوم اراك؟
ما در بازي اول مهمان بوديم و نفرات جوان هم زياد داشتيم به همين خاطر كنار تيم بودم كه در شرايط حساس مشكلي پيش نيايد. هنوز هم كنار استقلال هستم و هر كس ديگري هم كه مي‌تواند كمك كند بايد كنار تيم باشد البته يكسري مسائل وجود دارد كه در آينده به طور كامل حل مي‌شود. استقلال را تنها نمي‌گذارم.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =