نعیم‌آبادی: رضاییان تنها خرید خوب پرسپولیس است/ضعف ها برطرف نشود، نهایتا ششم می شویم

سعید نعیم‌آبادی مدافع اسبق پرسپولیس که هرازگاهی سری هم به تمرینات تیم سابقش می‌زند، روز گذشته با ما در خصوص بازی پرسپولیس با پدیده حرف زد.

خبرورزشی نوشت:پيش‌بيني مي‌كرديد كه پرسپوليس در اولين گام و در حضور تماشاگرانش با پديده به تساوي برسد؟
بله، براي خود من قابل پيش‌بيني بود كه پرسپوليس مساوي شود چون من يك بازي تداركاتي پرسپوليس مقابل پرسپوليس قائمشهر را ديده بودم و ضعف‌هاي پرسپوليس تقريباً برايم مسجل شده بود.

ضعف‌هاي پرسپوليس را در چه نقاطي ديديد؟
اگر بخواهيم نگاهي منطقي به پرسپوليس داشته باشيم، به خوبي به اين نكته مي‌رسيم كه پرسپوليس در جمع بازيكنان جايگزينش جز رامين رضاييان بازيكن خوب ديگري نخريده و در واقع رامين رضاييان بيشتر حملات سرخپوشان را در جناح راست طراحي مي‌كرد. پرسپوليس هافبك وسط نداشت و دفاع چپ هم كه فاجعه بود.

اما فرشاد احمدزاده به نظر بعضي از كارشناسان بازي خوبي ارائه داد؟
فرشاد احمدزاده به لحاظ تكنيكي و ارسال پاس‌هاي تودر تبحر خاصي دارد اما به لحاظ سرزني، شوتزني و سرعت، بازيكن خوبي محسوب نمي‌شود. احمدزاده از شش دانگ لازم براي يك بازيكن فقط دو دانگ دارد!

در خط دفاع پرسپوليس را چگونه ارزيابي كرديد؟
به نظر من لوكا ماريچ بازيكني است كه فقط خود برانكو روي او نظر مساعدي دارد و اين بازيكن به هيچ‌وجه در كنار محسن بنگر در كارهاي دفاعي موفق نشان نداد. پرسپوليس در خط دفاعي در بازي‌هاي تداركاتي‌اش نيز ضعيف نشان مي‌داد و ضعف‌ها برطرف نشد مگر آنكه سرمربي پرسپوليس با تغيير ارنج و استفاده از اومانا يا نورمحمدي يا مثلاً انتقال بنگر به خط هافبك، دفاعش را تقويت كند.

و خط حمله چطور؟
عليپور خوب ظاهر شد اما به دليل نبودن هافبك شش‌دانگ، خوب تغذيه نمي‌شد و عملاً نتوانست بيش از يك گل بزند، اگر پرسپوليس نقاط ضعفش را برطرف نكند، به نظرم در ليگ پانزدهم هم عنواني بهتر از ششمي كسب نخواهد كرد!

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =