در پی تساوی 2-2 شاگردان برانکو برابر پدیده مشهد عده‌ای از هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی محسن بنگر حمله و انتقادات فراوانی از او کردند.

خبرورزشی نوشت: اهانت این گروه باعث شد مدافع بلندبالای پرسپولیس تمامی عکس‌های خود را از اینستاگرام پاک کند و... البته محسن بنگر تصمیم گرفته بود واکنشی به این اتفاق نشان ندهد اما وقتی او را پیدا کردیم، حرف‌های جالبی زد که می‌تواند قابل تأمل باشد.
لابد الان خيلي از دست برخي هواداران پرسپوليس ناراحت هستي؟
نه، اتفاق خاصي نيفتاده است. بي‌دليل هيجان دادند و شلوغش كردند.

باورش كمي سخت است كه اصلاً‌ ناراحت نباشي؟
اين همه تماشاگران پرسپوليس مرا تشويق كردند، حالا يك بار هم... اصلاً مهم نيست!

جداً؟!
بله، لطف و محبت هواداران پرسپوليس هميشه شامل حال من شده است. همين الان هم كه دارم سر تمرين مي‌روم، صداي مردم را مي‌شنويد؟ (صداي 2، 3 تا از هواداران پرسپوليس آن طرف خط شنيده مي‌شود) خودتان شنيديد؟ همه اين عزيزان لطف دارند. حالا به خاطر حرف 4 نفر كه من همه چيز را زير سؤال نمي‌برم.

بروز اتفاقات اينچنيني را در فضاي مجازي چگونه ارزيابي مي‌كني؟
آقاي يكتا! فضاي مجازي در و پيكر ندارد. هر كس مي‌تواند چند تا اكانت باز كند و پيغام بگذارد. البته من از تمام كساني كه به صفحه شخصي‌ام مراجعه مي‌كنند، تشكر مي‌كنم. هر كس مي‌تواند نظرش را بدهد اما بايد بر يك نكته تأكيد كنم و آن هم اين است كه من در فضاي واقعي زندگي مي‌كنم!

برخلاف تصور ما خيلي ريلكس و راحت هستي؟
هر چه بوده، گذشته است. بازيكني كه در تيم بزرگي مثل پرسپوليس بازي مي‌كند، بايد جنبه انتقاد هم داشته باشد.

البته همبازيانت در پرسپوليس هم خيلي از تو حمايت كردند. سوشا مكاني گفته است هر كس به بنگر توهين كند، با من طرف است يا محسن مسلمان تو را سلطان خوانده است و...
سلطان كه علي آقا پروين است. (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) تيم بودن يعني همين. فوتبال يك ورزش گروهي است و ما همگي با هم زندگي مي‌كنيم. شايد بيشتر از اقوام و فك و فاميل خودمان، بازيكنان پرسپوليس را ببينم و وقتي مشكلي براي يكي پيش مي‌آيد، همه جلو مي‌آييم و حمايت مي‌كنيم. از تك‌تك بچه‌ها تشكر مي‌كنم و مي‌گويم اين نشانه خوبي است!

(به شوخي) انتقاد هواداران نشانه خوبي است؟!
نه، لطف و محبت همبازيانم كه نشان مي‌دهد در پرسپوليس رفاقت و همدلي موج مي‌زند. اميدوارم همين اتحاد و دوستي تا آخر فصل ادامه داشته باشد و در نهايت به نفع پرسپوليس تمام شود.

در پايان صحبتي با هواداران پرسپوليس كه به صفحه شخصي‌ات هجوم آوردند، نداري؟
من محسن بنگر، باتجربه هستم و بالا و پايين اين فوتبال را زياد ديده‌ام. در تيم‌هايي كه بازي كرده‌ام، يك روز آسمانخراش مي‌شدم و روزي ديگر اصلاً تشويق نمي‌شدم. روي صحبت من با برخي هواداران احساساتي است كه هواي جوان‌ترهاي پرسپوليس را داشته باشند. اگر قرار باشد با يك اشتباه به جوان‌ها حمله كنند، ديگر روحيه‌اي براي بازي بعدي آنها باقي نمي‌ماند. به هر حال تا آخر فصل همين بازيكنان بايد در پرسپوليس بازي كنند و نبايد با اولين اشتباه كسي را تخريب كرد.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =