۰ نفر
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کلاهبردار یک میلیاردی به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فردین پیری گفت: در پی اعلام شکایت فردی از یک کلاهبردار با هویت معلوم که اقدام به چندین فقره کلاهبرداری با عناوین جعلی مقامات کشوری کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران انتظامی توانستند با ترفندهای خاص پلیسی متهم را که در یکی از استان های همجوار حضور داشت به داخل استان ایلام برای ملاقات و انجام معامله صوری بکشانند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ایلام افزود: در بازرسی اولیه از خودروی متهم تعدادی مدارک دولتی از قبیل چند فقره کارت تشریفات خام با آرم وزارت امور خارجه، تعدادی وسایل پلیسی از قبیل چراغ آژیر و تابلو ایست و یک فقره کارت تشریفات بنام فرد متهم با هولوگرام جعلی کشف شد.
سرهنگ پیری با بیان اینکه این کلاهبردار حرفه ای با ترفندهای مختلف یک میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
وی اضافه کرد: بعضی اوقات مشاهده می شود افراد کلاهبردار با عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان می کنند که نیاز است مردم نسبت به هشدارهای انتظامی در این خصوص توجه داشته و در صورت مشاهده این افراد سریعا موضوع را به پلیس 110 گزارش دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =