بمناسبت روز ورزش پهلوانی و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته برای هر دوشنبه؛همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با حضور استاندار قزوین؛مسئولین،مدیران و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان در استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین  مردم و مسئولان شهر قزوین صبح دوشنبه در تداوم برنامه ورزش های همگانی با شرکت در ورزش صبحگاهی به نرمش و حرکت های ورزشی پرداختند.

در این فعالیت ورزشی که مرتضی روزبه استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی، مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان و گروه های مختلف مردم نیز حضور داشتند با حضور مربیان ورزشی، ورزش صبحگاهی با شور و نشاط خاصی در استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار شد.
مرتضی روزبه در حاشیه این مراسم اظهارداشت: وقتی می شنویم بیمارهایی مانند سرطان، دیابت، قلبی و عروقی در استان بالا رفته باید نگران شویم و به فکر تحرک بیشتر باشیم.
وی افزود: همه مردم باید به سلامتی خود اهمیت دهند و بدانند زندگی ماشینی پیامدهای منفی هم دارد و اگر بخواهیم به ورزش بی اهمیت باشیم آسیب های فراوانی خواهیم دید.
استاندار قزوین یادآورشذ: در استان امکانات ورزشی خوبی داریم و پارک ها هم شرایط ورزش همگانی را دارد که امیدواریم مردم از این حرکت استقبال کنند و برای سلامتی خود اهمیت قائل شوند.
محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم در گفتگو اظهارداشت: ورزش صبحگاهی اهمیت زیادی برای همه دارد و باید در سبد زندگی مردم قرار گیرد و با تدابیر استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی روزهای دوشنبه هر هفته در ورزش صبحگاهی شرکت می کنند تا این حرکت نهادینه شود.
مشهدی آقایی بیان کرد: این فضای استادیوم به دلیل اینکه در حال حاضر مورد استفاده نمی شد پیشنهاد شد پایلوت ورزش همگانی باشد و مورد استفاده عمومی قرار گیرد که قرار است سرویس های عمومی هم برای علاقمندان دایر شود که وقتی به صورت عمومی برگزار می شود همه هیات ها شرکت می کنند و شور و نشاط عمومی بیشتر می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در پارکهای استان ورزش صبحگاهی به صورت مستمر برگزار می شود و خوشبختانه مورد استقبال عمومی قرار گرفته و هر روز این حرکت با اقبال بیشتری روبرو می شود.
وی گفت: برای گرایش بیشتر مردم به این ورزش باید نیازسنجی کرد و خود خانواده ها ببینند فرد خانواده به چه رشته ای علاقه دارند و آن را تقویت کنند و حضور مستمر در ورزش صبحگاهی انگیزه ورزش کردن میان خانواده ها را دو چندان می کند.
وی تصریح کرد: استقبال مردم نسبت به گذشته بیشتر شده و در پارک ها شاهد ورزش همگانی مردم هستیم و بانوان هم از این حرکت استقبال کرده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =