۰ نفر
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰

ایسنا نوشت:

در حالی که زمزمه هایی مبنی بر افزایش 12 میلیون تومانی قیمت واحدهای فاز 11 مسکن مهر پردیس به گوش می‌رسد، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد هنوز هیچ افزایش قیمتی ابلاغ نشده است.

حسین رجب صلاحی اظهار کرد: ممکن است افزایش قیمت در واحدهای فاز 11 مسکن مهر پردیس داشته باشیم، شاید هم نداشته باشیم. اما هنوز هیچ مصوبه ای ابلاغ نشده است. هر زمان در این خصوص تصمیم بگیریم خبر می دهیم.

وی افزود: فاز 11 مسکن مهر پردیس در حال حاضر 75 درصد پیشرفت داشته که حدود 11 هزار واحد زون‌های 4 و 5 آماده افتتاح است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس درخصوص زیرساختهای واحدهای آماده افتتاح اظهار کرد: زیرساختها در حال آماده شدن است و اگر واحدهایی را تحویل بدهیم قطعا همراه با زیرساختهای لازم خواهد بود.

رجب صلاحی ادامه داد: الان داریم کار را جلو می بریم. فقط بحث زیرساخت است که در حال آماده کردن آنها هستیم.

حدود یک ماه پیش به برخی متقاضیان مسکن مهر پردیس پیامک‌هایی برای دریافت دفترچه اقساط ارسال شده است.

در این زمینه یکی از متقاضیان فاز 11 مسکن مهر پردیس به خبرنگار ایسنا گفت: درحالی از افتتاح یا تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس صحبت می‌شود که این واحدها عمدتا با مشکلات زیربنایی همچون مدرسه، درمانگاه، فروشگاه و ... مواجه هستند. وی افزود: خبرهایی که درخصوص افزایش 12 میلیونی قیمتها به گوش می رسد نیز باعث نگرانی شده است.

بنابراین گزارش، دی ماه سال گذشته تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس و پرند با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش احتمالی قیمتها اعتراض کردند که ظاهرا بنا شد افزایش قیمت از منابع مختلف اعم از تهاتر زمین، افزایش وام از 25 به 30 میلیون و سایر منابع باشد تا فشار اقتصادی به مردم وارد نشود.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش درخشان RO ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    2 3
    با توجه به گرانی مصالح و سیستم هایی مانند چیلر ، شوفاژ ، آسانسور ، و .... بخصوص با توجه به نیاز مبرم به زیرساخت مانند آب ،، فاضلاب ، برق ، گاز ، تلفن ، م باید ، آسفالت ، تصفیه خانه ، مهد کودک ، مدارس ، دانشگاه ، ادارات ، پاساژ ، بیمارستان ، تعمیرگاه ، و..... بنابراین ، اخذ پول ، امری بدیهی و طبیعی است و لذا مدیران بجای تکذیب ، باید حقایق را به متقاضیان اعلام کنند تا آمادگی ذهنی و مالی بموقع و لازم جهت مشارکت در تامین منابع مالی موارد فوق را داشته باشند. مردمی که در مسکن مهر ذی نفع نیستند که نباید همچنان تاوان مسکن مهر را در پرداخت مالیات های مختلف بخصوص ر قالب کالاهای خوراکی و غیر خوراکی بدهند....
  • پهلبد A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    5 1
    قرار بود حداکثر 18 ماه تحویل بدهند اما 18 ماه پیشکش ، با گذشت بیش از 18 ماه تحویل ندادند . در فاز 11 که قرار بود تنها فقط 20 تومان پرداختی واحد تحویل بدهند فکنم الان به 32 یا 34 تومان افزایش قیمت دادند و وام 25 را به 30 تومان افزایش دادند منت سرما گذاشتن .سوال اینجاست اگر این پروژه را یک بخش خصوصی اجرا میکرد و هر دفعه دبه دبه میکرد چه میشد . آیا نباید با دیر تحویل دادن خسارت هم به مشتریان مسکن مهر بدهند و آخر اینکه درسته مسکن مهر خیلی ها را خانه دار کرده و خواهد کرد اما بدونید خیلی ها همه آنچه را که داشتن دادن مگر اینکه کلیه ای قلبی ریه ای بفروشند همین مسکن مهر آمار طلاق زیاد کرد چرا چون نقدینگی اقا دوماد کم کرد به امید روزی که اجاره خونه نده ،پول داشتیم که نمیومدیم مسکن مهر داداش من