روز گذشته هم مخاطبان سرویس مشکلات مردم مسائلشان را مطرح کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در بین همه کامنت های ثبت شده، حوزه اقتصادی و اشتغال بیشترین نظرات را به خود اختصاص دادند.

سایر مشکلات را در جدول زیر بخوانید:

 

اقتصادی و اشتغال

بیکاری یکی از مهمترین مشکلات حال حاضر کشور ماست. آزمون استخدامی نیز با ابهامات و سهمیه های فراوان برای افراد خاص هنوز نتیجه اش اعلام نشده.

 

لطفا در مورد اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اطلاع رسانی فرمایید. اگه آزمون سرکاری بوده که ما تکلیف خودمون رو بدونیم.

 

در سایت سازمان سنجش به نقل از اطلاعیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور آمده که نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز اول خرداد، حداکثر در دهه اول مرداد ماه اعلام میشه. امروز 10 مرداد و روز آخر این دهه اول مرداد ماهه و هیچ خبری از اعلام نتایج نهایی نیست مگر اعلام نتایج یک آزمون که یک دهم شرکت کنندگان کنکور سراسری در آن شرکت میکنند، چقدر طول میکشد که سازمان مدیریت این همه تعلل میکند؟

 

لطف کنید در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان بنویسید تا کی باید تبعیض قائل بشن؟؟؟

 

از سهامداران پدیده هستم . تعداد 120000 سهامدار پدیده مدت طولانی است که منتظر اعلام قیمت کارشناسی و ارزش گزاری پروژه هستند .تعداد 30000 نفر بدلیل مشکلات بوجود امده کار و اشتغال خود را از دست دادند و شوک سنگینی به مردم وارد شد و اقتصاد خراسان را دچار مشکل نموده است . به گفته استاندار تعدادی سرمایه گذار داخلی و خارجی اعلام امادگی نموده اند .بهتر است از موسسات و بانکها وسرمایه گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت دعوت نماییم تا در مرحله اول سهام مردم که در کل 20 درصد میباشد خریداری نمایند و همچنین از بانک گردشگری و صندوق توسعه ملی برای حمایت از صنعت گردشگری کمک گرفت . سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در صف ایستاده اند حال ما به دنبال پول و سرمایه گذار می گردیم .

 

هزينه ي ترجمه مدارك و مهر دادگستري و وزارت امور خارجه به طرز سرسام آوري بالا رفته و تقريبا عموم مردم از پس هزينه هاي ترجمه مدارك بر نمي آيند، و در صورت بروز هرگونه مشكل با دارالترجمه ها ترجمه اشتباه مدارك و .. هيچ نهادي براي پيگيري شكايات وجود ندارد، و هنگام مراجعه اعلام كردند كه نهاد ناظر بر عملكرد دارالترجمه ها در صورت تصويب مجلس تشكيل مي شود، پس جاي تعجبي نيست وقتي مدركي با ٦٠ تومان ترجمه ميشد در سال گذشته الان با ٢٠٠ تومان ترجمه شود

 

ما از اعضای خانواده بزرگ سردفتران و دفتریاران اسنادرسمی کشور از ریاست محترم و معزز قوه قضائیه خواهش میکنیم هرچه سریعتر موافقت خودرا با اصلاح تعرفه های حق التحریر که از آخرین بار مردادماه 1390 تغییر کرده است جهت اجرا اعلام بفرمایند.ادامه حیات دفاتراسناد رسمی با تعرفه های 4 سال پیش ممکن نیست و نتیجه ای جز بروز تنش و سوء تفاهم میان مراجعان و صاحبان و کارکنان دفاتراسنادرسمی ندارد.

 

سهمیه های در نظر گرفته شده در آزمون استخدامی بنا بر اعلام سازمان سنجش هم در نمره اولیه برای کسب حد نصاب و هم در نمره نهایی برای مصاحبه تاثیر زیادی دارد. این یک بی عدالتی شدید است. به علاوه سهمیه بومی نیز یک مشکل بومی است. مثلاً در یک رشته تحصیلی که کل جذب آن 6 نفر و فقط در تهران است نیز این سهمیه به مانند بقیه رشته ها تاثیرگذار است. حال افراده نخبه ای که در شهرهای دیگر درس خوانده اند و بعد از سال ها آزمونی برای جذب در این رشته برگزار شده حقشان پایمال می شود.

سلامت

من حدود یک ماه قبل درباره افزایش بی رویه و سر سام آور تعرفه های پزشکی مخصوصا درمورد آزمایشات پزشکی حامله گی که آزمایشات غربالگری و آزمایشات پزشکی متوالی نیاز است مطلب نوشتم که به جایی نرسید و چاپ نکردید به نظر من یکی از مهمترین مشکلات امروزه خانواده ها همین است لطفا اطلاع رسانی کنید.

آموزش

سلام این تاثیرمستقیم معدل تو کنکور ک حتی میگن کنکوره 95 قراره به 35 یا 40برسه اینده خیلیارو نابود میکنه لطفایفکری بحال ما بکنیدک بخاطر شرایط بد معدلامون کم شذه این درصدای تاثیر معدل خیلی خیلی زیاده رحم کنید بابا

شهری

چند وقتي است كه در مسير بي آر تي دانشگاه علم و صنعت به بيهقي از اتوبوسهاي چپ در، بجاي اتوبوسهاي دو در، استفاده شده كه باعث شده سوار و پياده شدن مردم در ايستگاه مصلي با خطر تصادف همراه باشد. لطفا همان اتوبوسهاي داراي درب در دو طرف راست و چپ را مورد استفاده قرار دهيد. ممنون

 

 

 

 

17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مری IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    سلام..بکی ازمسولین بپرسه نتیجه ازمون مشترک فراگیرکی میاد؟؟