انهدام باند بزرگ 13 نفره قاچاق مواد مخدر با ۶۰۰ کیلوگرم تریاک در اصفهان

فرمانده انتظامی ‌اصفهان از انهدام باند ۱۳ نفره قاچاق مواد مخدر در ۲ عملیات هماهنگ در ‌شرق استان خبر داد و گفت: در این زمینه نزدیک به ۶۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه طرح‌های مقابله با ورود محموله‌های مواد مخدر به استان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی شب گذشته با اشرافیت پلیسی و اقدامات تخصصی خود توانستند در دو عملیات منسجم و هماهنگ اعضای یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر را در منطقه شرق استان شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: اعضای این باند 13 نفر هستند که با جاسازی 600 کیلوگرم تریاک در 3 دستگاه خودروی تریلر و سه خودروی سواری قصد عبور از راه‌های فرعی و کویری استان را داشتند که با اقدام ویژه و تخصصی ماموران این محموله مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد بخشی از این محموله قرار بود به تهران منتقل و بخشی دیگر نیز در سطح استان پخش شود که با کار ویژه ماموران این محموله از چرخه توزیع خارج و متهمان در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این متهمان دارای سابقه کیفری در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر هستند، گفت: با یاری خداوند و همت جهادگونه ماموران پلیس استان سردسته این باند که تمامی کارهای حمل، نگهداری و توزیع محموله مواد مخدر را برعهده داشت نیز به همراه سایر متهمان دستگیر شد.

سردار آقاخانی با اشاره به مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر همیشه به عنوان اولویت اول پلیس استان است، گفت: از ابتدای سال تا کنون 13 تن مواد مخدر در ورودی‌های استان توسط ماموران این فرماندهی کشف شده که کشف این مقدار مواد در چهارماهه اول سال 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی با هشدار به کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: پلیس استان مصمم است با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت تمام مقابله کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای با تجارت سیاه خود امنیت جامعه ما را به خطر بیاندازند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =