معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: 13هزار و 200دانشجو معلم مشغول تحصیل در دانشگاه فرهنگیان کشور در سال تحصیلی 95 جذب آموزش و پرورش می شوند

به گزارش ایرنا دکتر عباس قنبری عدیوی افزود: وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی نهاد ریاست جمهوری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تامین می کند.

وی گفت: این افراد وروی های سال 91 دانشگاه فرهنگیان هستند که با تشکیل کلاسهای ترم تابستان امسال و سال آینده، مهرماه سال آینده جذب آموزش وپرورش می شوند.

قنبری عدیوی با بیان اینکه هم اینک بیش از 65هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور مشغول تحصیل هستند، افزود: از این تعداد 50 هزار دانشجو معلم به صورت پیوسته تحصیل می کنند.

وی اظهار کرد: درسال تحصیلی جدید نیز چهارهزار و 300 دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان کشور جذب می شوند.

وی گفت: امسال دانشجو معلمان این دانشگاه به صورت قطبی و 'بوم برای بوم' پذیرش می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور از برگزاری نخستین المپیاد دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: در این المپیاد که به میزبانی استان زنجان برگزار می شود، دوهزار و 500 دانشجو در 22 رشته ورزشی دختران و پسران باهم به رقابت می پردازند.

قنبری افزود: این المپیاد از 12 تا 19 مرداد در هفت رشته پسران و از 20 تا 26 مرداد در شش رشته دختران با حضور یکهزار و 500 دانشجوی پسر و یکهزار دانشجوی دختر برگزار می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =