معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: برخورد دو خودروی پراید و پیکان در این استان، چهار مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مهدی فراهانی روز یکشنبه با اعلام خبر فوق، به ایرنا گفت: این حادثه حدود ساعت 10 صبح امروز در جاده جعفریه رخ داد که چهار مجروح برجای گذاشت.

به گفته وی، حال سه مجروح این حادثه وخیم گزارش شده بود که توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند و یک مجروح دیگر نیز توسط آمبولانس زمینی به مرکز درمانی منتقل شد.

وی به حوادث روز گذشته اشاره کرد و گفت: در یکی از این حوادث که ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته رخ داد، بر اثر برخورد دو خودرو سبک در محور سلفچگان - دلیجان، یک نفر(خانم) فوت کرد و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه بالگرد اورژانس 115 قم روز گذشته در دو ماموریت صبح و عصر نسبت به انتقال سه مجروح اقدام کرد، گفت: در حادثه نخست که ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در کیلومتر 45 اتوبان قم - کاشان بر اثر واژگونی خودروی وانت رخ داد، دو نفر خانم و آقا مجروح شدند که با توجه به اینکه حال یکی از مجروحان بسیار وخیم (آسیبهای مختلف در سر و صورت و شکم) بود، بالگرد اورژانس جهت انتقال مجروحان اعزام شد.

وی ادامه داد: همچنین حدود ساعت 19 در بخش کهک مقابل روستای قبادبزن متاسفانه برخورد شاخ به شاخ و شدید دو موتور باعث ضربه سر شدن یکی از راکبان موتور(آقا حدود 18 ساله) شد که در این حادثه نیز بالگرد اورژانس فرد حادثه دیده را همراه با مراقبت های ویژه تحویل مرکز شهید بهشتی داد.

فراهانی با بیان اینکه تاکنون 123 پرواز توسط بالگرد اورژانس 115 قم انجام شده است، گفت: مجموعا 272 مجروح و بیمار توسط بالگرد اورژانس 115 قم به مراکز درمانی منتقل شده اند که از این تعداد، 252 نفر مصدوم حوادث ترافیکی در جاده های اصلی و فرعی استان و 20 نفر دیگر نیز دچار مشکلاتی از جمله قلبی، مغزی، سقوط از ارتفاع، سوختگی، برق گرفتگی، غرق شدگی، حوادث شغلی و زایمان بوده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =