نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به در جریان بودن پرونده شکایت از فدراسیون والیبال درخصوص فینال لیگ برتر گفت: اگرچه داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال چندبار گفته که اشتباه کرده و مقصر است، ولی او باید توضیحات خود را به دادگاه ارائه کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از خانه ملت ، نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به در جریان بودن پرونده شکایت از فدراسیون والیبال درخصوص فینال لیگ برتر گفت : مردم ارومیه از حق خود نخواهند گذشت و خیانتی که فدراسیون والیبال کرده باید جبران شود.
نادر قاضی‌پور با بیان این‌که همچنان پیگیر شکایت از فدراسیون والیبال درخصوص حوادث فینال لیگ برتر سال گذشته است٬ اظهار داشت: در فینال لیگ برتر سال گذشته که بین شهرداری ارومیه و پیکان تهران برگزار شد هواداران ارومیه‌ای مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که من نسبت به این اتفاقات از فدراسیون والیبال شکایت کردم و همچنان برای احقاق حق مردم والیبال‌دوست ارومیه تلاش خواهم کرد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: همه بازی‌های لیگ برتر والیبال به صورت رفت و برگشت بود اما در خصوص دیدار فینال این موضوع رعایت نشد و تمام بازی‌ها در تهران برگزار شد که منجر به اتفاقات ناخوشایندی شد.
وی با بیان این‌که فدراسیون والیبال درخصوص میزبانی‌ها جلسه‌ای بدون حضور نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی برگزار کرد و تصمیم گرفت٬ گفت: پیکان تیم تهران است و فدراسیون تصمیم گرفت فینال را در سالن تمرین همین تیم برگزار کند و حتی فدراسیون داورهایی را برای این دیدار انتخاب کرد که جانبدارانه قضاوت می‌کردند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خیانتی که فدراسیون والیبال در حق والیبال ارومیه انجام داده باید جبران شود، ادامه داد: اسناد و مدارکی از اتفاقات درگیری پلیس با هواداران ارومیه‌ای جمع‌آوری و تقدیم آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه کردم که ایشان هم به دادستان تهران دستور رسیدگی به این پرونده را داده است.
قاضی‌پور تصریح کرد: اگرچه داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال چندبار گفته که اشتباه کرده و مقصر است، ولی او باید توضیحات خود را به دادگاه ارائه کند زیرا مردم ارومیه نسبت به دسیسه فدراسیون معترض هستند و من به عنوان نماینده این مردم حق‌ آنها را پیگیری خواهم داد.
نماینده مردم ارومیه به خبرگزاری خانه ملت خاطرنشان کرد: این پرونده هنوز به دادگاه نرفته و در آنجا در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =