در جلسه ای با حضور مسئولان سازمان جهادکشاورزی و بانک کشاورزی استان، راهکارهای جذب سریع تر تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت :به دنبال بهترین و ساده ترین روش و راهکار برای معرفی متقاضیان و جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون هستیم.
سید حسن میرعماد افزود: از محل خط اعتباری مکانیزاسیون مبلغ 122میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ماشین آلات و ادوات مورد نیاز ،به استان اختصاص یافته است که لازم است در روند اجرای کار و جذب تسریع شود .
مدیر شعب بانک کشاورزی استان نیز برتشکیل پرونده متقاضیان وقبول درخواست ماشین آلات و ادوات بر اساس جدول موجود در سایت مربوطه تاکید کرد .
علی کیومرثی بیان کرد: با تعامل بین بخشی لازم است با رفع نقایص پرونده ها ،میزان جذب تسهیلات به حد قابل قبول و مطلوب برسد.
حسین اصغری معاون بهبودتولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی از رسیدن ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان به 8/1 اسب بخار در هکتار خبر داد و افزود: نیازمند ورود ادوات و دنباله بند خاک ورزی برای توسعه مکانیزاسیون هستیم .
خدابخش عرب معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان نیز بیان کرد: ازطریق جلسه مشترک بین سازمان و بانک و لحاظ کردن شرایط لازم برای متقاضیان از زمان شروع کار به دنبال تسریع در جذب اعتبار فوق هستیم .
در این جلسه مقرر شد:نوع درخواست ماشین آلات و قیمت آن ها منطبق با جداول موجود در سایت مربوطه باشد .با حضور نمایندگان سازمان وبانک درشهرستان ها ایراد پرونده ها برسی و رفع شود. از طریق شعب بانک و شهرستان ها اطلاع رسانی لازم به متقاضیان برای پیگیری پرونده و جذب انجام شود تا متقاضیان ظرف 15 روز مهلت تعیین شده برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =