دبیر هیئت بدنسازی ‌و‌ پرورش‌اندام البرز: جام پرورش ‌اندام "بیت‌الله عباسپور" در البرز برگزار می‌شود

دبیر هیئت بدنسازی ‌و‌ پرورش‌اندام البرز با بیان اینکه جام پرورش ‌اندام "بیت‌الله عباسپور" در البرز برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات از ۲۳ مردادماه جاری به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می‌شود.

 به گزارش تسنیم در کرج، محمد بیگدلی با بیان اینکه جام "بیت‌الله عباسپور" در رشته بدنسازی و پرورش اندام در کرج برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات در رده‌های جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جام در بخش بادی‌بیلدینگ یا پرورش اندام در رده‌های جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، بیان کرد: در بخش بادی‌کلاسیک نیز فقط بزرگسالان شرکت می‌کنند.
دبیر هیئت بدنسازی ‌و‌ پرورش‌اندام استان البرز با بیان اینکه بخش فیزیک این مسابقات در رده بزرگسالان برگزار می‌شود، متذکر شد: این مسابقات در مردادماه جاری برگزار می‌شود.
بیگدلی با اشاره به اینکه 22 مردادماه وزن‌کشی و ثبت ‌نام برای شرکت ورزشکاران در این جام صورت می‌گیرد، گفت: 23 مردادماه جاری نیز مسابقات شروع می‌شود.
دبیر هیئت بدنسازی ‌و‌ پرورش‌اندام استان البرز یادآور شد: محل برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش‌اندام جام بیت‌الله عباسپور در مجموعه ورزرشی انقلاب کرج است که در مدت 2 روز با حضور میهمانان ویژه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جام به سبب احترام به فعالیت‌های ورزشی آقای عباسپور که در حال حاضر در بستر بیماری است، انجام می‌شود، اظهار داشت:‌ این ورزشکار به لحاظ خصوصیات اخلاقی فوق‌العاده است.
دبیر هیئت بدنسازی ‌و‌ پرورش‌اندام استان البرز با بیان اینکه بیت‌الله عباسپور جدای از اینکه ورزشکار بسیار موفقی بوده در زمینه تحصیلات و اخلاق نیز سرآمد است، بیان کرد: بیت‌الله عباسپور تنها قهرمان ایرانی است که کارت حرفه‌ای دارد و در مسابقات حرفه‌ای‌ها شرکت می‌کرد.
بیگدلی با اشاره به اینکه به طور خلاصه می‌توان بیت‌الله عباسپور را اسطوره پرورش‌اندام ایران و جهان نامید، متذکر شد: برخلاف شایعاتی که مطرح می‌کنند بیماری آقای عباسپور به گفته پزشکان اصلا ارتباطی به مصرف مکمل‌های تقویتی ندارد و مشکل از ناحیه عروق این ورزشکار است.
وی با اشاره به اینکه به سبب حمایت از بیت‌الله عباسپور مراسمی را هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان البرز در کرج برگزار می‌کند، گفت: با برگزاری اینگونه مراسم‌ها ورزشکارانی که به صورت قهرمانی فعالیت می‌کنند به ادامه‌دادن کار خود دلگرم می‌شوند و متوجه می‌شوند هنوز هم کسانی هستند که از آن‌ها حمایت کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =