نقشه راه سند تحول بنیادین با حضور وزیر آموزش و پرورش و سخنگوی دولت در سی‎ودومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، علی‌اصغر فانی در سی‌ودومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور  اظهار کرد: مسیر توسعه آموزش و پرورش همچنان ادامه دارد.

او گفت: امیدواریم در این مسیر توفیق تربیت بهتر برای دانش‌آموزان فراهم شود.

فانی ادامه داد: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه هستیم و به استناد سند تحول آموزش و پرورش و تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای این سند به نظر می‌رسد برنامه ششم توسعه که از سال ۹۵ آغاز می‌شود، محلی برای تحقق اهداف سند تحول باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش در سیاست‌های ابلاغی برنامه ششم توسعه و اجرای سند تحول که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست مُصر است و خوشحالیم که در هفته معلم سال ۹۳ مقام معظم رهبری به ضرورت تهیه نقشه راه در سند تحول بنیادین تاکید داشتند که امروز توفیق پیدا کرده‌ایم نقشه راه را آماده کنیم.

او تاکید کرد: سند تحول بنیادین می‌تواند در عرصه تعلیم و تربیت نقش موثر زیادی داشته باشد که امروز این سند با حضور آقای نوبخت رونمایی می‌شود.

47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    معوقات چی شد؟ کاشکی یک دهم فعالیت دکتر ظریف را داشتی ، تا آموزش و پرورش اوج میگرفت.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    هنوز شهرستانها با گچ درس میخوانند و لب تاپ و تبلت حداقل ارزان برایشان فراهم نیست۰۰۰۰ زبان انگلیسی بلد نیستند و کار با رایانه اصلا نمیدانند۰۰۰۰
  • معلم GB ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    تحول در اموزش و پرورش با جلسه و بخشنامه و سخنراني ايجاد نميشد خيلي ها قبل از اقاي فاني از اينكارها كردند نتيجه چه شد؟ لازمه تحول در اموزش پرورش ايجاد انگيزه و نشاط در بدنه و پرسنل اموزش و پرورش است پرسنل اموزش و پرورش و فرهنگيان هستند كه ميتوانند تحول ايجاد كنند تا زمانيكه مسئولان اموزش و پرورش را ارگاني مصرفي و هزينه بر ميدانند و تا زمانيكه جايگاه معلم در جامعه به ديد يك قشر محروم ديده ميشود اتفاقي در اموزش و پرورش نمي افتد بايد ديد مسئولان و ديد مردم و جايگاه معلم در جامعه عوض شود تا زمانيكه انگيزه و نشاط براي معلمان وجود نداشته باشد هيچ اتفاقي در اموزش و پرورش نمي افتد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    احتمالا این نقشه داخل یک شیشه و کنار در پیدا شده