نسیم آنلاین نوشت:

احمدی شهریور، رییس اتحادیه اغذیه فروشان اظهار داشت: مگر مسئولان دنبال اشتغال‌زایی و تولید داخلی نیستند، اگر چنین اهدافی را دنبال می‌کنند بدون شک باید بدانند که حضور شعب مک دونالد و فعالیت آن‌ها در کشور به نفع ما نخواهد بود.

وی گفت: قطعا مک دونالد و شعب آن هیچ یک از مواد اولیه خود را از داخل کشور ما تهیه نمی‌کنند بلکه آن‌ها را با خود به داخل خواهند آورد و این از همه نظر ضربه به تولید داخلی است.

وی ادامه داد: با شرایط رکود داخلی نباید اقداماتی کرد که مشکلات مضاعفی را به وجود بیاورد، از طرفی در حال حاضر در کشور ما و در شهرهای بزرگ بهترین فست فودها چه از نظر فضا و چه از نظر کیفیت غذا وجود دارد، در چنین شرایطی چه نیازی جود دارد که اجازه فعالیت‌های نمایندگی‌هایی مانند مک دونالد را بدهیم.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تأکید کرد: بدون شک الان برخی فست فودهای ما نه تنها با مک دونالد قابل رقابت بلکه بسیار بهتر از آن‌ها هستند. در حال حاضر فست فودها در شهرهایی مانند تهران به حالت اشباع رسیده است.

وی بیان داشت: حضور مک دونالدو در ایران با تأیید وزارت ارشاد و اماکن بزرگ و بسیاری مراحل دیگر باید صورت بگیرد، که امیدوارم تمامی این عزیزان مواردی را که بنده مطرح کردم در نظر داشته باشند. البته تا به حال که وارد شدن مک دونالدو در حد حرف بوده اما انتظار داریم که بیشتر از حرف هم نشود.

احمدی شهریور در ادامه در رابطه با شایعات مربوط به سوسیس و کالباس گفت: ما همیشه به اعضا صنف خود تأکید کرده‌ایم که بهتر است این مواد را از برندهای معروف داخلی و از فروشگاه‌هایی که پروانه کسب دارند استفاده کنند.

وی در رابطه با بازار فست فودها تصریح کرد: در حال حاضر هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت، و بازار کاملا در ثبات است. اما هر یک از مغازه‌های فست فود با توجه به شرایط محلی که مغازه‌شان در آن‌جا دائر است محصولاتشان را با قیمت‌های مناسب تری عرضه می‌کنند.

وی افزود: الان دست در صنف ما زیاد شده و رقابت زیادی ایجاد شده است، لذا حتی به دلیل رکود بازار و این رقابت مغازه دار مجبور است گاهی حتی به کمترین سود خود نیز راضی باشد.

وی در رابطه با بحث مالیات بر ارزش افزوده‌ای که از مشتری دریافت می‌شود، گفت: اتحادیه اغذیه فروشان مشتمل بر دو بخش است، یک بخش مربوط به بخش حقوقی شرکت‌ها است و بخش دیگر اغذیه فروشان معمولی هستند.

احمدی شهریور در پایان خاطرنشان کرد: بخش اول اسم خود را ثبت کرده‌اند و شخصیت‌های حقوقی محسوب می‍‌شوند لذا این‌ها 9 درصد ارزش افزوده از مشتری می‌گیرند اما اغذیه فروشان معمولی فعلا اجازه این کار را نداشته و فراخوانی در این رابطه نداشته‌اند.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 65
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسا IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    14 0
    ترس از رقابت ، فقط و فقط همین
  • بی نام DE ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    10 0
    باز اشغال اون استانداردش از اشغال شما بالاتره
  • بی نام RO ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    11 0
    باز این منفعت طلبان چرت و پرت گفتند
  • سعيد A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    12 0
    اگه ميگين كه برخي از فست فودهاي ما به مراتب از مك دونالدز بهتره ؟ از چه بابت نگران حمايت مردم و بازارهاي داخلي هستين؟
  • ایرانی A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    11 0
    چه اشکالی داره که اینجور شرکتها بیان تا فضا رقابتی بشه و تولید کنندگان داخلی هم به خودشون بیان و دست از تولید آشغال بردارن و چیز خوب به خورد مردم بدن . باید حمایت بشه تا تولید کنندگان کالاهای بی کیفیت داخلی سر جاشون بنشینن و فقط به فکر پر کردن جیب خودشان نباشند
  • بهزاد IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    8 0
    شما نه تنها ترغیب به محصولات خوب نمی کنید بلکه چون خودتون نمایندگی یا شرکت سوسیس و کالباس بی کیفیت دارید اعضا رو مجبور به خرید این محصولات می کنید . هر بازاری با رقابت رشد پیدا می کنه . شاید شما هم رشد کنید تا مردم از ایتهمه بدسلیقگی رها بشن .
  • کوروش IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    7 0
    بابا چرا ترسیدین نمیاد ایران
  • احمد US ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    6 0
    اگه قابل رقابت هستند پس از چی می ترسید؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    8 0
    جای آشغال فروختن به مردم به اسم غذا با و وجدان کار کنبد که این جوری چهارستون بدنتون نلرزه از رقیب خارجی
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    8 0
    معلومه که برندی مثل مک دونالد برای شما مشکل ساز خواهدشد چون مثل شما از خمیر مرغ و ضایعات گوشت و مواد تاریخ گذشته استفاده نخواهد کرد . اگر دور از تمام مسائل سیاسی توانایی رقابت با برندهایی مثل برگر کینگ ، ساب وی ، پیتزا هات و غیره را داشته باشید مطمئنن مردم ترجیح خواهند داد از برند داخلی استفاده کنند.
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    6 0
    اره ديگه.. مردم اشغالاي شما رو بخورن.. شمام رو كيفيتا كنترل نكنين ملت گوشت سگ و گربه بخورن كه به اقتصاد ضربه وارد نشه خدا نكرده
  • hossein IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    7 0
    متاسفانه هر گاه منافع مردم در پیش است صدای افرادی بلند می شود بهترین روش بهبود شرایط رقابت است اگر چنین نباشد هیچ کشوری به رشد و شکوفایی نخواهد رسید باید جلو انحصار گرفته شود و منافع ملی قربانی منافع گروهی خاص و سود جو نشود بهتر است کارخانه دار ها هم مردانه با امثال مک دونال ها رقابت کنند و کمتر اعتراض کنند
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    6 0
    من کاری با مسایل سیاسی ندارم ولی بودن رقبا ی بزرگ در این عرصه منجر به بهبود کیفیت سوسیس و کالباس و بهتر شدن کیفیت خدمت دهی به مشتریان خواهد شد. مثال خودرو را داریم که در نبود رقیب با کیفیت پایین و قیمت بالا ِخودروهایی قدیمی را مجبوریم استفاده کنیم اگر اینها از نظر مالکیت فکری و طراحی مال خودمان بود اشکالی نداشت ولی..
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    7 0
    فقط مانده یه فلافل فروش بیاد در مورد مک دونالد نظر بده
  • سام RO ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    6 0
    از همین الان ترس سود مغازه های 200 متری 300 مترییشون تو نیاوران و کامرانیه و فرشته ،لرز رقابت با مک دونالد شب و روز نذاشته برای حاجیا
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    واقعا که آره من خودم اشپزخونه هاتونو دیدم چقد کثیف کاری میکنید و اصلا بازرسی نمیکنید
  • saeed IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    بهتره که به مردم حقه انتخاب داده بشه تا مردم ما هم از کیفیت جهانی مک دونالد و امثال این شرکت های بین المللی بی بهره نباشند
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    فرصت بدید دیگران هم بیان شاید شما مجبور شید ذره ای کیفیت و کمیت را ارتقا دهید
  • مهدی FI ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    اگه اغذیه فروشیهای ما از مک دونالد بهتر هستند پس چرا از رقابت می ترسید؟ قوانین انحصاری ایران خودرو و سایپا در تمام صنایع ما اپیدمی شده. اگه رستوران خارجی یا دیگر صنایع در ایران بازگشایی شود باعث جذب سرمایه خارجی خواهد شد. اگر این سرمایه گذاریها زیاد شود به عنوان نوعی اهرم فشار در مسائل سیاسی به کار خواهد آمد.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    5 0
    راست میگه دیگه....آشغال مرغا رو چجوری به خورد مردم بدن آخه بابا انصاف داشته باشین من نمیگم مک دونالد خوبه ها...اما کیفیت با یه بازار آزاد بوجود میاد نه انحصار تاج خروس هرکس کیفیت خوب داشته باشه تو بازار موندگار میشه
  • آرمان IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    البته ابن عزیزان به کمترین میزان سود راضی نیستند، بلکه آشغال به خورد مردم میدن.
  • علی RO ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    ورود و حضور مک دونالد بسیار مبارک و خوش یمن است. زیرا بعد از مدتها قرار است به جای گوشت الاغ و سگ و گربه و موش و روده و سنگدان و جگرسفید و گوشتهای غیر قابل مصرف و آشغال که در محصولات تولید داخل حتی محصولاتی که دارای علامت استاندارد؟؟ هستند و از این علامت به معنوان مجوزی برای تجاوز به حقوق مصرف کننده استفاده میشود. زیرا مثلا بعد از مصرف روغن پالم و سایر تخلفات در حوزه لبنیات نه شرکتی پای محاکمه رفت و نه کسی خود را ملزم به پاسخگویی دانست؟ به وفور استفاده میشود قرار است گوشت تازه گاو و بدون هیچگونه ترکیباتی مصرف کنیم.چون استراتژی و شعار مدیران این شرکتها برخلاف شرکتهای داخلی بر راستگویی و مشتری مداری و حذف مبالغه و دروغ در روابط بین تولید کننده و مصرف کننده است.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    ما مک دونالد میخواییم. یه جوری راضیشون کنید که اکثر موادشوم رو از داخل تهیه کنند
  • شهروند A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    اتفاقاً تنها مزیت مک دونالدز در صورت ورود به ایران میتونه همین باشه که موادشو خودش بیاره و از مواد داخلی که اکثرشون از خمیر مرغ و رنگهای غیر مجاز تهیه میشن استفاده نکنه ، ضمناً در مورد اشتغالزایی ، بنده با رئیس اتخادیه موافق نیستم چون کارگران و کارمندان این شرکت در ایران مطمئناً ایرانی خواهند بود و در صورت ارائه مواد اولیه باکیفیت از طرف تولیدکنندگان داخلی برای شرکت مک دونالدز خرید از داخل ایران بیشتر توجیه خواهد داشت تا واردات مواد اولیه .
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    5 0
    معلومه که صنف اغذیه فروش با رقیب خارجی مخالفت میکنن چون اون موقع مجبورن کیفیت کار رو ببرن یالا. این که اشتغال زایی و تولید داخلی کاملا حرف مفته. مگه قرار پرسنل مکدونالد از آمریکا بیان اینجا کار کنن؟ یا اینکه گوشت حلال رو از آمریکا وارد کنن؟؟ مکدونالد وامثالهم همه ی مواد و پرسنل رو از بازار محلی تهیه میکنن و فقط کنترل کیفیت و نظارتش با شرکت اثلیه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    حتی اگر همه مواداولیه رو هم وارد کنه که قطعا اینطور نیست اشتغال که حتما ایجاد میکنه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    فست فود با سوسیس و کالباس کیلو 6000 تومان. معلومه از مک دونالد با کیفیت تره
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    5 0
    جناب خان ، اولا میشه ازشون خواست تولید شون را داخلی کنن .دوما شعب مختلف یعنی کار برای مردم، سوما حداقلش اینه که مردم غذای بهداشتی و سالم میخورن هرچند فست فود خوب نیست.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    اگه کیفیت فست فودها خوبه پس نباید غصه ورود یک محصول خارجی را بخورید. نکنه شما هم مثل خودرو سازان میخواهید انحصاری کار کنید؟
  • ایرانی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    حضور مک دونالد و امثالهم به نفع بعضی ها نیست چون توان رقابت وبالا بردن کیفیت رو ندارن اما قطعا به نفع مردمه چون اگر تولید کننده ای از بیرون بیاد باید کیفیتش بسیار خوب اشه تا ماندگار بشه و بازار رو به دست بیاره .بنابراین معترضان به حضور مک دونالدو کنتاکی و ... تنها برای منافع خودشون و انحصار بازار مخالف حضور دیگران هستن
  • بی نام RU ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    اگه از مک دونالد بهتر هستید پس چرا میترسید که به ایران بیاد؟ بعضی ها به بازار بدون رقیب و انحصاری عادت کردن
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    از این ناراحتن که سوسیس کالباسهای آشغالشون رو دیگه مردم نخورن. همه چیزو به هم ربط میدن. اگه کیفیت مواد غذائیتون رو دست کنید شرکت مک دونالد واسه چی اینهمه هزینه کنه تا از اون سره دنیا مواد غذائی بیاره؟؟؟1
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    اولا مك دونالد در هر كشوري مواد اوليه و حتي منوي غذاي ويژه را براساس همان كشور و از همان كشور تهيه مي كند. مثلادر اندونزي همراه هر برگر مقداري برنج هم سرو مي شود‌ كه اشتغال زايي دارد. ثانيا براي شعبات خود كلي نيروي كار استخدام مي كند كه بازهم اشتغال زايي دارد و ثالثا استاندارد بالاتري را براي رقابت و بهينه كردن فست فودهاي بي در و پيكر كشور ايجاد مي كند كه از همه مهم ترهست. هرچه رقابت بيشتر باشد به نفع مصرف كننده هست.
  • دانیال A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    خب شما هم رقابت کن همون جوری که گفتی توانایی رقابت دارین. ملت که نباید برای سود شما از خواسته هاشون بگذرن. کم آشغال گوشت و... جای فست فود دادین به خورد مردم و سلامت اونا رو به خطر انداختین؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    1 0
    حالت خوبه مثل اینکه توی این مملکت زندگی نمی کنی کدام اشتغال زایی . توهم داری بابا .
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    اگر به اشباع رسیده پس از چی نگران هستید؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    1 0
    مک دونالد به زودی به ایران خواهد آمد .....
  • محمد IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 2
    راست ميگه منم مخالف ورود مك دونالدم
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تأکید کرد: بدون شک الان برخی فست فودهای ما نه تنها با مک دونالد قابل رقابت بلکه بسیار بهتر از آن‌ها هستند. خوب نگران چی هستید؟رقابت کنید دیگه.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    نه آقاجان اینا حرف الکیهشما از به خطر افتادن منافع انحصاریتان میترسید.والا آمدن مک دونالد خودش کلی شغل ایجاد میکند.
  • t A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    تولیدات داخلی کیفیت خوبی داشته باشند تا رقابت کنند مشکل ما در این است که همیشه به فکر بازار انحصاری هستیم مردم باید حق انتخاب داشته باشند
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    شما از چي ميترسي
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    اتفاقا الان بهترين فرصته تا اجازه بدهند ورود كمپاني هاي قوي خارجي باعث خروج داخلي ها از ركود و تنبلي و افزايش رقابت بشه تا اونها ديگه به هر قيمتي هر كيفيتي رو به خورد مردم ايران ندهند تا تجربه خودروسازهاي داخلي تكرار نشه كه بي رقيب يكه تازي مي كنند
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    1 0
    هر کسی از ظن خود شد یار من بله کیفیت مک دونالد هم دیگه به پای آشغالای شما نمی رسه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    ما شیفته مکدونالد نیستیم اما ظاهرا این آقا در ایران زندگی نمیکند یا خیلی خود شیفته هستند یا مردم را ساده فرض کرده است مکدونالد همه مواد را با خود وارد یک کشور نمیکند و از محصولات داخلی همان کشور هم استفاده میکند و حضور آن در یک کشور با اشتغالزایی زیاد برای جوانان آن کشور است. ضمنا حضور مکدونالد به علت کیفیت بالای غذاهای خود ضامن افزایش کیفیت محصولات و اغذیه فروشی های داخلی میشود. ضمنا کیفیت کدام برند و اغذیه فروشی های داخلی که با روغن سوخته و چربی های مضر و فراورده های آشغال غذا به خورد مردم میدهند با مکدونالد قابل رقابت است. لطفا اعلام کنید تا لااقل مردم با خیال راحت استفاده کنند.
  • بی نام EU ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    امروز تو همین سایت خبر افت قیمت خودروهای چینی به خاطر زمزمه حضور برند های معروف در ایران را خواندم هر جا رقابت باشد قیمت مناسب و کیفیت برای مصرف کننده به ارمغان می آید
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    اوه اوه اوه چیه چیزی شده؟ چرا ناراحتی؟ اگه اشغال مرغ و گوشت رو تو غذاهاتون استفاده نکنید ، هیچکس مکدونالد نمیخره ،نگران نباشید. شما اگه توانایش رو دارید رقابت کنید.
  • ایرانی RO ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    چه عیب داره یه کم با رستوران داری مدرن آشنا شوید و ببینید چگونه در در رستوران داری تحقیق می کنند شماها هم پیش رفت می کنید و برای جزب توریست هم خوبه.
  • محمد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    غذاهای هورمونی شما خوبه باشه.. شما خوبید
  • بابک A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    بعله الان تمام کشورهای دنیا که توش مک دونالد و کلی مارک خارجی دیگه هست ورشکسته شدن...فقط ماها موندیم...واقعا خجالت آوره هنوز هیچی معلوم نیست شماها ترس به دلتون افتاده که مبادا فروشتون کمتر شه پول کمتری نصیبتون شه
  • رضا A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    احساس خطر کرده
  • بی نام UA ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    اگه مکدونالد بیاد به یکه تازی و گران فروشی و زور گویی اغذیه فروشان پایان میدهد... .شما هم رقابت کنید . .....چرا برای مصرف کننده هیچ حق انتخاب و هیچ ارزشی قایل نیستید ؟؟؟؟
  • سربار فراری A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    یعنی تمام دنیا که شعب مک دونالد هست به اقتصادشون ضربه خورده؟ شما سوسیس کالباسهای ایرانی رو که با چه افتضاحی درست میشند رو ندیدین؟ فقط از این میترسید کیفیک غذایی اونها از شما بالاتره و البته قیمت پایین تری هم داره.
  • علي CN ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    جناب احمدي باسلام من به عنوان يك مشتري كه هم در مك دونالد و هم در فست فودهاي تهران غذا خوردم از شما خواهش ميكنم يكبار غذاي مك دونالد را امتحان كنيد تا متوجه تفاوت زمين تا ستارگان كيفيت غذاها شويد . همچنين همه ي ما ميدانيم كه شركتهاي زنجيره اي يك شبه تمام امكانات توليد را به ايران سرازير نمي كنند اما حتما انان با توجه به وسعت بازار ايران نيازمند توليد بسياري از بخشهاي غذايي خود در ايران و صادرات ان از ايران به كشورهاي كوچك اطراف ايران خواهند شد . اميدوارم كه شما به جاي ديدن اندك منافع شخصي خود در اين فست فودهاي بي كيفيت وطني كمي به منافع بلند مدت خود و ديگر هموطنان تامل فرماييد.
  • مصطفی A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    خیلی بی منطق عین گرون فروختن ماشین های خارجی به بهانه حمایت از محصولات بی کیفیت ایران خودرو و سایپائه اگه توان رقابت ندارید بهتره به فکر شغل دیگه ای باشید مردم چه گناهی کردن که محصولات بی کیفیت شما رو استفاده کنن ؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    شما راست میگید ولی خدائی خودتان سوسیس کالباس تهیه شده از خمير مرغ میخوريد نه خدائیییییییی میخوريد
  • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    این اقا وحشت زده شده که شاید فعالیت اسمی بنام مک دونالد باعث شود فروشگاههای دیگر مجبور به هزینه کرد جهت بالا بردند استانداردهای خود شوند ما غذا خوری های بسیار خوبی در کشور داریم و شاید مک دونالد یا ک اف سی یا ...برای مدت کوتاهی با مراجعین بیشتری مواجه شوند اما انها نمیتوانند همه نیاز خود را از خارج بیاورند انها مجبور به رعایت تهیه مواد حلال میباشند انها کارگرانشان داخلی هستند تهیه سوسیس و کالباس نیز از مغازه های دارای پروانه کسب چیزی را عوض نمیکند چون اصلا این مواد چیزی نیستند که در خارج از شبکه های فروش عمومی عرضه شوند و مشکل دقیقا همین جاست لطفا مردم را فریب ندهید
  • بدون نام ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    مك دونالد باعث اشتغالزايي خواهد شد و به نفع جوانان ماست
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    3 0
    یعنی تامین مواد اولیه از آن طرف دنیا برای این شرکت به صرفه است؟ در این شرایط قیمت تمام شده با برندهای ایرانی که ایشان اشاره کردند قابل رقابت است؟ یا ایشان نگرانی خود را از حضور یک رقیب که ممکن است با خودش احترام به مشتری وپاسخ گویی را بیاورد به این شکل ابراز می کنند. من موافق یا مخالف حضور این برند و مشتاق خوردن این نوع فست فود نیستم ونمی توانم کیفیت آن را تایید یا ردکنم، اما باید دوران بی احترامی به مشتری و خوراندن هر آشغالی به این مردم و سود های کلان تمام شود. همان طور که راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای که سرمایه گذار خارجی و حتی ایرانی دارند به شدت به بازار بقالی هایی که حتی مقابل مغازه را محل پارک خودشان می دانند ومشتری باید خودش مشکلش را حل کند لطمه زده است.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    شما وقتی خبر به این مهمی که با سلامت مردم سر و کار را دارد یا هر خبر مهم دیگری که راجع به افراد جز هست و با زندگی مردم سر و کار داره منتشر میکنید خوب هست نظر مردم را منعکس کنید. اینگونه انتشار اخبار فقط به ایجاد توقع بیشتر در اینگونه افراد که فقط به فکر سود و سرمایه خودشون هستند منتهی میشه
  • رضا IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    1 0
    به دلیل رکود بازار و این رقابت مغازه دار مجبور است گاهی حتی به کمترین سود خود نیز راضی باشد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    3 0
    چرا باید از رقابت ترسید در ضمن مگر فقط مواد اولیه اشتغال ایجاد می کنه فروشنده و کارکنان رو که اونور نمیاره در ضمن برندها قطعا در جذب توریست حتی از نظر روانی و مدرنیزه بودن موثر خواهد بود
  • سوسیس RO ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    3 0
    آقای احمدی خواهشا انقدر به فکر مردم نباشید فقط دنبال انحصارید اگر انقدر خوبید چرا از ورود خارجی ها می ترسید از غذای تمام برند های فست فود داخلی به اندازه ی کافی گند کاری و سوتی پیدا کردم
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    4 0
    چرا حرف زور میزنین .ملت از اشغالای داخلی که به زور به خوردشون میدین خستن . چرا مردم نباید حق انتخاب داشته باشن؟ مگه این تولیدکننده های داخلی چقد بهتون میدن که ایقد طرفدار دارن ؟ بخاطر 2 درصد تولیدکننده داخلی 98 درصد مردم بیچاره رو سی ساله قربانی کردین
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    1 0
    این برندها همه جای دنیا هستن فقط برای اومدن به ایران به اقتصاد ضربه میزنن؟؟؟