دکتر سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 طی اظهاراتی از اینکه محتوای یک جلسه خصوصی و کاری با شورای خبر صدا و سیما در سایت خبری صدا و سیما منتشر شد اظهار شگفتی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  دکتر سید عباس عراقچي معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 طی اظهاراتی از اينكه محتواي يك جلسه خصوصي و كاري با شوراي خبر صدا و سيما به صورت ناقص، مخدوش و با اغلاط فراوان محتوايي و نگارشي، در سايت خبري صدا و سيما منتشر شد اظهار شگفتي كرده و چنين امري را نه تنها غيرحرفه اي و غيراخلاقي، بلكه يك خلاف بيّن اداري و مغاير با منافع و امنيت ملي دانسته و خواستار پيگيري آن از سوي مقامات عالي سازمان صدا و سيما گرديد.

گفتني است سايت خبري صدا و سيما با فاصله كوتاهي خبر مزبور را از سايت برداشته و توضيح داد مطالبی که به نقل از دکتر سید عباس عراقچی معاون وزارت امورخارجه در نشست با مسئولان معاونت خبر روی خروجی قرار گرفت ناشی از یک خطای برداشت بوده است.
خبرگزاری صداوسیما تاكيد كرده است این مطلب که تلفیقی از اطلاعات درست و نادرست است قابل استناد نیست. با اين حال مطلب مزبور بلافاصله توسط سايتهاي مختلف بازنشر شد.

عراقچي همچنين با اشاره به اينكه يكي از مزاياي تيم مذاكره كننده انسجام داخلي و همدلي همه اعضاي تيم بود، از نقش آقاي حسين فريدون در انجام وظيفه سخت هماهنگي تمامي دستگاه ها، ارائه مشورت، انتقال مطالب و تقويت انسجام و همبستگي تيم مذاكره كننده تقدير نمود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    صدا و سيمان