مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه مازندران گفت: 507 ورزشکار تا کنون برای حضور در دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان کشور در بابلسر اعلام آمادگی کردند.

مرتضی دوستی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرانلاین  منطقه مازندران گفت: دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور در دو بخش دانشجویان دختر و پسر شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه مازندران در رشته‌های ورزشی چرخ تانک، الختر «لی لی تعادلی»، بولینگ فوتبال «شوت به هدف» و پرتاب دارت برگزار می‌شود.

وی افزود: المپیاد دانشجویی پسران از دهم لغایت 13 شهریور ماه و المپیاد دانشجویی دختران از 16 لغایت 19 شهریور ماه امسال در محل دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

دوستی با اشاره به اینکه تا کنون 52 دانشگاه از سراسر کشور آمادگی خود را اعلام کرده و که تعداد شرکت‌کنندگان در دو بخش دانشجویان دختر و پسر به 507 نفر می‌رسد، عنوان کرد: از این تعداد 254نفر دانشجوی پسر، 25 نفر دانشجوی دختر و 48 دانشجوی معلول دختر و پسر هستند که علاوه بر ورزشکاران این المپیاد نیز میزبان بیش از 200 نفر از سرپرستان و همراهان خواهد بود.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و میهمان ویژه از وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این المپیاد در بخش پسران و دختران حضور پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: در طول برگزاری این المپیاد نیز برنامه‌های ویژه فرهنگی و گردشگری نیز برای دانشجویان شرکت‌کننده در نظر گرفته شده است که در اوقات فراغت آن‌ها اجرایی خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =