دست یک کودک یک سال و نیم ساروی در چرخ گوشت قطع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی ساری، روز جمعه 9 مرداد 94، در پی تماس مسئولين اورژانس بيمارستان امام خمينی(ره) شهر ساری با سامانه 125 آتش‌نشانی مبنی بر گير كردن دست پسر بچه‌ای در چرخ گوشت و انتقال اين كودك توسط والدين وی به اين مركز درمانی، ستاد فرماندهی عمليات آتش‌نشاني ساری بلافاصله نجات‌گران ايستگاه يك را به سوی بيمارستان مذكور اعزام كرد.

گروه امداد ونجات آتش‌نشانی ساری با حضور در محل حادثه، مشاهده کرد، انگشتان دست پسر بچه 1.5 ساله براثر بی‌احتياطی والدين در منزل مسكونی آنها واقع در بابلسر، داخل چرخ گوشت گير كرده بود كه با درد شديدی نيز همراه بود.

آتش‌نشانان و نجات‌گران اين سازمان با استفاده از تجهيزات ويژه نجات در حضور متخصصين بيمارستان به صورت كاملاً ايمن، بدنه چرخ گوشت را بريده و دست آسيب ديده کودک را كه متاسفانه در اثر اين حادثه ناگوار از ناحيه مچ دست چپ قطع شده بود از داخل چرخ گوشت برقی خارج كرده و اين كودك را برای انجام اقدامات درمانی در اختيار پزشكان بيمارستان قرار دادند.

به گزارش ایسنا، والدين تمامی لوازم برقی از جمله چرخ گوشت، اتو برقي و ... را از دسترس كودكان دور نگه داشته و آنان را تنها و به حال خود رها نكنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا گرگانی IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    5 0
    خیلی در آور هست امان از این مادران بی احتیاط