۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر در محدوده افسریه، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 150 کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمد بخشنده، گفت: با تحقيقات ماموران عملياتي اين يگان مشخص شد که فردي به نام "ر" اقدام به حمل و جابجايي گسترده مواد مخدر در محورهاي شرقي تهران مي نمايد.

وي افزود: بر اين اساس، شناسايي و دستگيري متهم در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات کنترلي و انتظامي، مشخص شد که وي قرار است مقادير متنابهي مواد مخدر "هروئين" را با يک دستگاه خودروي سواري از جنوب کشور به تهران انتقال دهد.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائي قرار گرفت که طي آن دستور بازداشت متهم و يا متهمان و همچنين بازرسي از خودروي آنها صادر شد و تيم هاي عملياتي اين يگان براي دستگيري متهم و همدستانش وارد عمل شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از چندين ساعت گشتزني هدفمند در محورهاي مواصلاتي، سوژه مورد نظر در "افسريه" مشاهده و در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه به همراه سه همدست ديگرش دستگير شدند.

اين مقام انتظامي بيان کرد: در بازرسي از داخل خودروي آنها نيز 150 کيلو و 500 گرم هروئين كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف شد.

سرهنگ بخشنده در پايان گفت:هر چهار متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر حمل و قاچاق مواد مخدر اعتراف کرده و پس از تکميل پرونده راهي دادسرا شدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    2 0
    چند روز دیگه ازادند..