مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم: اهالی فرهنگ و هنر قم طلایه دار عرصه دینی کشور شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه این استان ظرفیت‌های مختلفی دارد گفت: اهالی فرهنگ و هنر استان می‌توانند هم پای حوزه علمیه در استان فعالیت داشته باشند تا به نوعی طلایه دار عرصه دینی کشور شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دانشی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، در سخنانی گفت: در کردستان و سیستان و بلوچستان خدمت کرده ام و در حالی که نمی خواستم در انفجار و ترور مردم سیستان را تنها بگذارم در کنار مردم این خطه و رنج ها و غصه های مردم این سامان به عنوان مرزداران میهن اسلامی بودم.
وی با تاکید بر اینکه حریصانه به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده‌ام اظهار داشت: بارها مورد حملات تروریستی قرار گرفتم اما هر بار سعی داشتم به نظام خدمت کنم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: باید در نظام اسلامی حریصانه خدمت کرد و هر مسئولیتی در این دوره امانت الهی و ادای وظیفه در حرم اهل بیت(ع) است.
وی افزود: خطبه‌های امام حسین (ع) و پیام‌های شهدای انقلاب امروز در عرصه‌های بین‌المللی پر آوازه شده است از همین رو باید از این ظرفیت در راستای خدمت به نظام استفاده کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه این استان ظرفیت‌های مختلفی دارد گفت: اهالی هنر و فرهنگ استان می‌توانند هم پای حوزه علمیه در استان فعالیت داشته باشند تا به نوعی طلایه دار عرصه دینی کشور شوند.
حجت‌الاسلام و المسلمین دانشی تصریح کرد: استان قم ظرفیت ویژه‌ای در عرصه چاپ و نشر، تئاتر و مطبوعات دارد از همین رو باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم تا جایگاه ویژه‌ای در کشور کسب کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه قم در سطح کشور و جهان جایگاه بزرگی دارد، عنوان کرد: اهالی فرهنگ قم می‌توانند همگام با حوزه عظیم فرهنگی قم رشد کنند و هنر قم در این سطح می‌تواند ظهور و بروز کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین دانشی افزود: هنرهای نمایشی، تجسمی و تعزیه استان قم می‌تواند به سطح شایسته ارتقا یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =