نشریه نیویورکر در گزارشی به بررسی سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در ایران در آخرین هفته‌های مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 و دلیل ادامه آن در طول بیش از سه دهه گذشته پرداخت

رئیس دفتر رییس‌جمهور در گفت‌وگو با این نشریه آمریکایی، گفت: شعار مرگ بر آمریکا نمادی از مخالفت مردم ایران با سیاست‌های مداخله جویانه در کشور است. اینجا را ببینید.

سوال از عراقچی در کمیسیون امنیت ملی

نشست سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی، معاونان وزیر خارجه با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تلویزیون پخش شد.اینجا را ببینید.

روزنامه کیهان در گزارش امروز خود در صفحه اول با تیتر «این گزارش را جدی بگیرید؛ توافق وین شلیک به‌امنیت ایران است» نوشت:عده‌ای معتقدند که توافق وین و قطعنامه 2231  ضريب امنيت کشور را افزايش مي‌دهد و سايه تهديد را از سر ايران برمي چيند. هرچند که اظهارات عاجزانه مقامات آمریکایی درخصوص حمله به ایران بیشتر به یک بلوف تکراری شبیه است اما باید به این موضوع توجه داشت که دشمن هیچگاه از ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دست برنمی دارد. اینجا را ببینید.

خطر کشور از نظر صادق خرازی

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان این که احمدی‌نژاد تمام شد، احمدی‌نژادیسم را خطری برای کشور خواند. اینجا را ببینید.

علی اکبر ناطق نوری، وزیر اسبق کشور گفت که در دوره وی از یکسال و نیم قبل، اجاق انتخابات را روشن می کرده و از شش ماه مانده به انتخابات، کاندیداها نیز مشخص بودند اما هم اکنون گروه های سیاسی سلانه سلانه به سوی انتخابات می روند.اینجا را ببینید.

نماینده مردم اردبیل می گوید: هدف احمدی نژاد از شکایت از جهانگیری، تاثیر گذاری بر افکار عمومی است. در حالیکه افکار عمومی هیچ مهری به او ندارد. اینجا را ببینید.

شاپور بختیار بعد از فرار، برای اینکه خود را در ایران پرطرفدار نشان بدهد، شب اول محرم بیانیه داده و اعلام کرده بود؛ از همه طرفدارانم در ایران می‌خواهم که فردا لباس سیاه بپوشند. اینجا را ببینید.

محور بحث های لاریجانی با ناطق نوری

رئیس مجلس درباره دیدارهای با ناطق نوری گفت: معمولا ما کمتر با این موضوع و با این محوریت با یکدیگر دیدار می‌کنیم، بلکه در خصوص مسائل مختلف با یکدیگر بحث می‌کنیم. بنده آقای ناطق نوری را رجل شناخته شده، فهیم و پرظرفیت کشور می‌دانم و از گذشته با ایشان دوستی عمیق و صمیمانه داشته و دارم و از نظرات ایشان استفاده کرده‌ام البته با دیگران نیز چنین دیدارهایی داشته‌ام و درباره مسائل داخلی، منطقه، هسته‌ای، اقتصادی و گاهی درباره انتخابات با یکدیگر صحبت‌هایی داشته‌ایم. اینجا را ببینید.

محمدرضا باهنر در جمع گروهی از اصولگرایان کرمان درباره انتخابات مجلس خبرگان گفت: در بحث انتخابات آتی مجلس خبرگان ظاهرا برخی خواب‌های آشفته‌ای در این رابطه دیده و بی‌میل نیستند در این مجلس ده پانزده تا رای ناساز داشته باشند که ان‌شاء‌الله تعبیر نخواهد شد ولی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.اینجا را ببینید.

/212 29

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =