انجمن آشوریان ارومیه و حومه در بیانیه ای، موافقنامه هسته ای ایران را نمادی از پایداری ملت ایران در تحقق حقوق خود دانست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،انجمن آشوريان اروميه و حومه در بيانيه اي، موافقنامه هسته اي ايران را نمادي از پايداري ملت ايران در تحقق حقوق خود دانست.

متن كامل بيانيه به شرح ذيل است:

بنام خدا

موافقتنامه هسته ای ایران نمادی پایداری یک ملت در تحقق حقوق خود است.

مذاکرات اخیر هسته ای ایران و 1+5 یکبار دیگر افکار عمومی جهانیان را به قضاوتی تاریخی فرا خواند و ماهها تلاش مقامات سیاسی کشورها را در راستای ادعاهای خود در طول 13 سال می دیدند . ادعاهایی که از سویی در جهت کنترل و مهار پیشرفت و ارتقاء علمی یک کشور بود و از سویی دیگر فریاد حق طلبی یک ملت.فریادی که سالها گوش شنوایی نداشت .

مذاکره کنندگان شجاع و توانای کشورمان به شایستگی موفق شدند تا این مبارزه را به سرانجام برسانند و با تثبیت تحقق حقوق کشورمان، پس از دهه ها حاکمیت صاحبان زور سرمایه و جنگ افروزان ، این پیام و نوید را به جهانیان دادند که اگر ملت ها ق زیست را برای همدیگر محترم شمارند و دانش بشری را اختصاص به گروهی خواص نبینند، می توان دنیایی با ثبات تر و بدون خشونت ساخت. دنیایی که تکنولوژی بشر نه در تخریب بلکه در ساختن امید به زندگی به کار رود.

پیروزی دیپلماسی بر تهدیدهای نظامی امیدی تازه را در دل جهانیان زنده کرد که اگر ملتها به درک مشترکی از تقسیم منابع و منافع برسند می توان به آینده امیدوارتر بود. این پیروزی در منطقه خاورمیانه که به محل تلاقی تضادها مبدل شده است تفسیری روشن از مفاهیم ارزش بشری داد که باید آن را پاس داشت.

انجمن آشوریان ارومیه و حومه این پیروزی را به ملت شریف ایران و تمامی جهانیان تبریک می گوید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =