تیم هایی که روند بدنسازی شان هنوز کامل نشده، در ابتدای فصل از نظر بدنی بهتر هستند اما در ادامه فصل به مشکل می خورند و کم می آورند.

مجید نامجو مطلق - خبرآنلاین / استقلال در هفته اول لیگ بازی خوبی انجام داد؛ هم از نظر فنی خوب بود، هم از نظر انجام بازی درگیرانه، فیزیکی و تاکتیکی. البته در مسابقه سیاه جامگان - استقلال هر دو تیم خوب بودند. هر دو آن ها جزو تیم هایی بودند که نسبت به بقیه، دیرتر شروع کرده اند و هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده اند. این مسابقه تماشاگر پسند بود. در آن صحنه های حساس و خوبی را دیدیم. توپ بیشتر در موقعیت حمله قرار داشت و هر دو تیم برای برد به زمین رفته بودند.
در طول بازی هیچ تیمی عقب نکشید و همین باعث شد مسابقه زیبایی را شاهد باشیم. استقلال با وجود اینکه چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، چهره خوبی را به نمایش گذاشت. قطعا با اضافه شدن بازیکنان دیگر و رسیدن تیم به مرز آمادگی، بازی های بهتری از استقلال خواهیم دید. یکی از حسن های استقلال در این فصل، جوان شدن تیم و دوندگی بالا نسبت به سال گذشته است. در مجموع تیم برای هماهنگی نیاز به زمان دارد و هنوز نتوانسته به هماهنگی صد در صد برسد. در کل این خبر نویدبخش این بود که استقلال جزو تیم های خوب امسال است.
دفاع استقلال نسبت به سایر خطوط آسیب پذیرتر بود. به نظرم دلیلش این است که خیلی از بازیکنان اصلی مثل مگویان، فخرالدینی، خسرو حیدری و حنیف عمران زاده حضور نداشتند. آن ها می توانستند به تیم کمک کنند. در خط حمله هم سجاد شهباززاده مثل سال قبل چهره خوبی به نمایش گذاشت و او را می توان یکی از امیدهای استقلال دانست. آرش برهانی هم خوب بود. با اینکه آرش سال گذشته چهره خوبی نداشت اما امسال می تواند به اوج برگردد. برهانی از بازیکنانی است که قابلیت های فنی فراوانی دارد و سرعت بالای او به کار تیم می آید.
نکته ای که در مسابقه سیاه جامگان - استقلال به چشم می آمد دوندگی زیاد استقلال بود. چیزی که نباید از آن بگذریم این است که تیم هایی که دوره بدنسازی را به طور کامل پشت سر گذاشته اند، در شروع مسابقات دچار افت می شوند. این افت را در تیم هایی که امسال کارشان را زود شروع کردند و بدنسازی را به پایان رساندند می بینیم، مثل سپاهان، تراکتورسازی و فولاد. اما تیم هایی که روند بدنسازی شان هنوز کامل نشده، در ابتدای فصل از نظر بدنی بهتر هستند اما در ادامه فصل به مشکل می خورند و کم می آورند. امیدوارم در مورد استقلال این مسئله پیش نیاید.
استقلال به خصوص در خط هافبک خود نیروهای جوانی به خدمت گرفته که نشان می دهد فوتبال ایران به سمت استفاده از پتانسیل جوانان می رود. امیدوارم تیم بتواند از این نیروهای جوان بهترین بهره را ببرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =