پیشکسوتان کشتی کرمانشاه در رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور با نایب قهرمانی جور ناکامی تیم‌های کشتی جوانان و نوجوانان را کشیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی یونان، در سالن تختی شهر خرم‌آباد و بر روی 6 تشک در هفت گروه سنی برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم تهران با 269 امتیاز در مجموع هفت گروه سنی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم کرمانشاه با کسب 245 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید. مازندران نیز با کسب امتیاز 229 امتیاز به مقامی بهتر از سومی دست پیدا نکرد. کاپ اخلاق این رقابت‌ها نیز به استان خراسان رضوی اهداء شد.

در این رقابت‌ها کشتی‌گیران کرمانشاهی در رده سنی A در وزن 85 کیلوگرم حمیدرضا امیریان مقام سوم، در رده سنی B حاج آقا چراغی در وزن 58 کیلوگرم مقام اول و در 76 کیلوگرم صارم شیرازی مقام دوم، در 85 کیلوگرم مصطفی امیری مقام اول، در وزن 97 کیلوگرم سهراب رحمت‌آبادی نیز مقام اول را کسب کرد.

در رده سنی C در وزن 58 کیلو کیارش دینوری مقام سوم و در 76 کیلو حمید میری نیز به مقام سوم دست پیدا کرد. در رده سنی D وزن 63 کیلوگرم منوچهر مرادی مقام اول، در وزن 76 کیلوگرم جهاندار غلامی به مقام سوم و در وزن 130 کیلوگرم کیومرث حیاتی به مقام سوم بسنده کرد.

اما درخشش پیشکسوتان کشتی کرمانشاه در رده سنی E بود که در وزن‌های 69، 76 و 130 کیلوگرم به ترتیب داریوش صیدی، محسن حسینی و صادق نظری به مقام اول و در وزن 58 کیلوگرم خسرو رشیدی به مقام سوم رسید.

و در رده سنی F نیز آقایان خسرو غلامی و امان الله حقیقی به ترتیب در وزن‌های 69 و 85 کیلوگرم نایب قهرمان و در وزن 97 کیلوگرم محمدجواد سمرقندی قهرمان و در وزن 58 کیلوگرم نیز خسرو مهتابی سوم شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =