استاندار سمنان مهمترین شرط رسیدن به توسعه پایدار را در منابع  انسانی عنوان کرد

محمد وکیلی استاندار سمنان در دومین نشست هم اندیشی توانمند سازی مناطق ( مدیریت استان بدون درآمدهای نفتی ) که جمعی از اساتید اقتصادی و دانشگاهی استان هم حضور داشتند مهمترین شرط رسیدن به توسعه پایدار را در منابع انسانی عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین وی با اشاره به اهمیت مقوله آمایش سرزمین برای دست یابی به توسعه پایدار و توانمندسازی خاطر نشان کرد : بکارگیری سیاستهای آمایش از سوی دستگاههای اجرایی امری ضروری است .
استاندار سمنان مشارکت صاحبنظران و نخبگان استان برای بررسی موضوع توانمند سازی مناطق و توسعه استان بدون اتکا به منابع نفتی را مهم برشمرد .
وی گفت : مقوله مهم توانمند سازی در بعد منطقه ای برای اولین بار از سوی استان سمنان به دولت پیشنهاد گردیده و برای ارائه یک الگوی کامل توسعه ای بایستی با نگاه بلند مدت و در نظر گرفتن همه ابعاد اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی این موضوع مورد توجه صاحبنظران قرار گیرد .
ایشان با اشاره به ظرفیتهای طبیعی و انسانی استان گفت : برای تحقق اهداف مورد نظر در مدیریت بدون درآمدهای نفتی این موضوع باید مورد تاکید قرار گیرد .
مهندس وکیلی اذعان داشت : برای رسیدن به توانمند سازی منطقه ای شناسایی محرکهای توسعه استان و باز شناسی آنها باید مورد توجه قرار گیرد .
همچنین در این جلسه جمعی از اساتید دانشگاهای استان نیز در مورد توانمند سازی مناطق با توجه به شرایط جهانی و ملی برای رسیدن به توسعه منطقه ای مطالبی را ارائه نمودند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =