با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد استان قم که با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، «عباس دانشی» رسما به عنوان مدیرکل جدید ارشاد این استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، پیش از ظهر امروز و با حضور برخی از معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین امام جمعه و برخی از مسئولین استانی، در تالار شهید آوینی اداره کل ارشاد قم برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرضا ایزدپناه» مدیرکل سابق ارشاد استان قم، حجت الاسلام «عباس دانشی» که سابقه مدیرکلی ارشاد استان کردستان را در کارنامه دارد، به عنوان مدیر کل جدید ارشاد استان قم معرفی شد.

علاوه بر سیدعباس صالحی امیری (معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، می توان به حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدسعیدی(امام جمعه قم)، حسین نوش آبادی(معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد)، محمدمهدی احمدی(مدیر کل استان های وزارت ارشاد)، رضا سیار(فرماندار قم) عیسی رضایی(مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم) و برخی دیگر از مسئولین استان قم در این مراسم اشاره کرد.

سیدعباس صالحی امیری، محمدمهدی احمدی، عباس دانشی و ... از جمله سخنرانان این مراسم بودند که ضمن تأکید بر ظرفیت های موجود قم در عرصه فرهنگ و معارف دینی، بر توسعه زیرساخت ها در این عرصه تأکید کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =