معاون سیاسی و امنیتی استاندار: مردم ،منصفانه و تیزبینانه بر عملکرد و رفتار مسئولان نظارت دارند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان داشت: مردم ، منصفانه و تیزبینانه بر عملکرد و رفتار مسئولان نظارت دارند

به گزارش  خبرآنلاین استان قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، ایوب رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با اشاره به عمق دلبستگی مردم به ارزش های انقلاب اسلامی اظهار داشت : علی رغم گذشت 35 سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان مردم با تمام وجود به ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری پایبند و علاقمند هستند. 

وی ادامه داد : مردم ایران با تمام فراز و نشیب های که پشت سر گذاشته اند همچنان با تمام وجود به ولایت فقیه و رهبری جامعه باور و ایمان راسخ دارند.
رحیمی سپس دوره مسئولیت مدیران را فرصت حساس و مغتنم برشمرد و عنوان ساخت : همه ما به عنوان کارگزار نظام وظیفه داریم با ارایه خدمت شایسته به مردم باورهای مردم را به کارامدی نظام افزایش دهیم .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود : محبوبیت یک نظام بویژه در جامعه مردم سالار دینی بستگی به میزان سرمایه های اجتماعی دارد ؛ و امروز خوشبختانه نظام ما از سرمایه ای اجتماعی بالای برخوردار است.
رحیمی تاکید ساخت : همه باید در جهت عمق بخشیدن و تقویت سرمایه ی اجتماعی نظام گام برداریم .
وی مدیران و مسئولان را جزء نخبگان و برگزیدگان جامعه ذکر نمود و یاد اور گردید : همه مدیران باید در دوران مسئولیت و مدیریت خود در جهت رضایتمندی مردم که ارتباط مستقیم با تقویت سرمایه اجتماعی دارد تلاش مضاعفی داشته باشند.
این مقام مسئول تاکید نمود : نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی که تمام دنیای استکبار در مقابل ما قرارگرفته و هر روز طرحی نو در جهت تضعیف نظام پیاده می کند ؛ جزء پشتوانه ی مردمی و رهبری معظم انقلاب موئلفه ای قابل اتکای ندارد.
رحیمی تقویت انسجام و همدلی بین مردم و مسئولان را مهمترین و ارزشمند ترین راهکار برای مقابله با توطئه های دشمنان توصیف نمود و گفت : اگر می خواهیم سرمایه ی اجتماعی را افزایش دهیم راهی جزء خدمت صادقانه و مجدانه و نهادینه سازی صداقت، راستگویی و درست کاری نداریم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود : مردم منصفانه و تیزبینانه بر عملکرد و رفتار مسئولان نظارت دارند لذا ما باید خود را موظف و مکلف به اجرای درست و کامل قوانین بدانیم و قدردان فرصتی که با مجاهدت امام راحل و ایثار شهداء نصیب ما گردیده به درستی بدانیم

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =