ایران نوشت:

عبدالنبی ملاح‌زاده، قاضی سابق دیوان عالی کشور و حقوقدان دادگستری در مورد شکایت احمدی‌نژاد  گفت: آقای احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دولت سابق باید کمی منطقی فکر کند که آیا پرونده‌های فساد مالی کلان که توسط دولت آقای روحانی و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و همچنین از سوی قوه قضائیه مطرح می‌شود، متعلق به مدیران او است یانه؟ و این فسادهای مالی 9 هزار میلیاردی، 7 هزارمیلیاردی، 3 هزار میلیاردی و خروج میلیاردی ارز از کشور یا مفقود شدن چند دکل نفتی، تصرف عدوانی اراضی و منابع طبیعی دولت و ساخت و ساز غیرمجاز و برج‌سازی و همچنین معوقات کلان میلیاردی که در حال حاضر مطرح می‌شود آیا در دوره 8 ساله ریاست جمهوری ایشان بوده یا نه؟

چرا ایشان در آن ایام سکوت کرده بودند، به طوری که مدیران ارشد و میانی این دولت به اصطلاح پاکدست بدون ضابطه هر کاری خواستند، انجام دادند.

این حقوقدان در ادامه گفت: از رئیس دولت سابق انتظار می‌رفت در کنار شکایت از آقای جهانگیری، با حضور در  دادگاه از اتهامات وارده از خود دفاع کند تا پایبندی عملی خود را به قانون نشان دهد و شائبه قانون گریزی‌اش را تقویت نکند.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقگو A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    33 4
    هروقت توانستید دست نشانده هایش را محکوم و مجازات بفرمایید ، این حضرت آقا را هم میتوانید به پای میز محاکمه بکشانید.
  • نامی A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    18 2
    اگه من وامثال من در دادگاه حاضر نشویم چه میکنید خوب این فرد هم باید همون برخورد باهاش بشه تازه بدتر چون من پاکدست نبودم اون بوده اخه چرا فرق میذارین بین افراد ای بابا اون که رئیس جمهور نیست دیگه یه فرد عادیه بلانسبت مث من خدا نکرده .