مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مردم خواست به شایعات بی پایه و اساس توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، فرجام دانش با اشاره به اینکه متأسفانه برخی به دنبال تشویش جامعه و شایعه‌پراکنی هستند، اظهار کرد: این افراد سعی دارند اوضاع را غیر قابل کنترل و به دور از واقعیت نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه نباید در شبکه‌های اجتماعی به هر مطلبی که منتشر می‌شود اعتماد کرد، افزود: پس از وقوع آتش‌سوزی در مجتمع ستاره جنوب و هتل هرمز که توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد، شایعاتی مبنی بر اینکه مجتمع ستاره شهر نیز دچار آتش‌سوزی شده، منتشر شده است در حالی که این مسئله صحت ندارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: هر گونه حادثه‌ اینچنینی از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با جزئیات دقیق اعلام می‌شود.

دانش تصریح کرد: بازنشر مطالبی که پایه و اساس ندارند، دردی را دوا نمی‌کند و فقط ذهن مردم را مخدوش و امنیت جامعه را به دور از واقعیت جلوه می‌دهد.

وی در ادامه گفت: بزرگترین مشکلی که تمامی نیروهای امداد و نجات دارند، تجمع بی‌منظور مردم است، زیرا این اقدام باعث سخت شدن کار نیروهای امدادی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: بزرگترین کمکی که مردم در مواقع اینچنینی می‌توانند انجام دهند، ترک کردن محل حادثه برای دسترسی سریع نیروهای امدادی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =