تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در حساس ترین بازی روز دوم هفته اول لیگ برتر، در یک بازی سر و بی روح نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکردند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز،این بازی با قضاوت حسین زرگر و کمک‌های حسن ظهیری و مهدی عالیقدر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و دو تیم که به تازگی از دوره ی بدنسازی خارج شده اند یک بازی کند و بدون تحرک ارائه دادند.

تونی اولیویرا، سرمربی تراکتور محمد رضا اخباری، محمد ایران پوریان، خالد شفیعی، کارلوس الکساندر کاردوسو، سعید آقایی، سینا عشوری، آگوستو سزار، سروش رفیعی(77 احمدعبدالله زاده)، بختیار رحمانی، فرید بهزادی کریمی(70 شاهین ثاقبی) و مهرداد بایرامی(75 حمزه یونس) را به میدان فرستاد و در آنسوی میدان تیم نفت با مربیگری علیرضا منصوریان نیز با علیرضا بیرانوند، سانتوز، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی(75 آرش رضاوند)، علیرضا عزت کرامت، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی(29 مهدی شیری )، ایمان مبعلی، عیسی آل کثیر(72 نونگ)، وحید امیری و امیرارسلان مطهری در برابر قرمزپوشان تبریزی صف آرایی کردند.

حاشیه های بازی:

*یکی از آشنایان تونی الیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی که به همراه کاظم شهریاری مدیر رسانه ای تیم تراکتورسازی در ورزشگاه حاضر شد. با توجه به شباهت زیاد این فرد با علیرضا فغانی تماشاگران وی را با این داور اشتباه گرفته و اقدام به هو کردن و شعار علیه او کردند.

*پیام صادقیان زمانی که برای گرم ردن وارد زمین شد از سوی هواداران تبریزی مورد تشویق قرار گرفت. پیام اصالتا تبریزی است و به همین خاطر هواداران او را تشویق کردند.

*سینا عشوری، بختیار رحمانی و سروش رفیعی بعد از مدت ها دوری به میدان رفتند و انگیزه های بسیاری دارند.

*عیسی آل کثیر آقای گل لیگ یک در فصل گذشته به دستور علیرضا منصوریان در ترکیب ثابت قرار گرفته است و در کنار وحید امیری و ارسلان مطهری در خط حمله بازی می کند.

*طوفان شدیدی همراه با گرد و غبار به یکباره در فاصله 20 دقیقه مانده به آغاز بازی در ورزشگاه ایجاد شد که باعث سرنگونی تابلوهای تبلیغاتی کنار میدان نیز شد.

*تماشاگران حاضر در ورزشگاه، به دلیل اتفاقات لیگ چهاردهم، علیه جواد ششگلانی، رییس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی شعار دادند.هواداران علیه علیرضا بیگی، استاندار پیشین آذربایجان شرقی هم شعار دادند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =