حامدرضا اسماعیلی - سخنگوی شرکت ارتباطات زیرساخت از قطعی ارتباط اینترنت در 9 استان از جمله آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، حامد رضا اسماعیلی سخنگوی ارتباطات زیرساخت بدلیل آنچه بی توجهی مخابرات به تذکرات شرکت زیر ساخت عنوان میشود از قطع شدن ارتباطات و اینترنت مشترکین اینترنت در 9 استان کشور از جمله آذربایجان غربی خبر داد.

این اتفاق در حالی است که مدتی است پس از کابل برگردان صورت گرفته توسط مخابرات استان در شهر ارومیه کیفیت اینترنت ارائه شده به مشترکین ADSL مخابرات به شدت افت کرده و گاهی حتی منجر به قطع ارتباط بمدت چندین ساعت شده است که اعتراض مشترکین بخصوص مشترکین تجاری و اداری را در پی داشته است.

از طرفی عملکرد مخابرات استان در ارائه اینترنت توسط شرکت های خصوصی برای مشترکین فیبر نوری که منجر به اجبار مشترکین به استقاده از ADSL مخابرات کرده است حالا در صورت قطع ارتباط اینترنت و بدلیل فیبرنوری بودن بیشتر مشترکین تجاری و اداری منجر به اتفاقات ناخوشایندی در این زمینه خواهند شد.

چندی قبل در یکی از نشست های مطبوعاتی اسمعیل زاده مدیرعامل مخابرات استان از همکاری مخابرات با ISP های خصوصی برای ارائه سرویس اینترنت بر روی بستر فیبر نوری خبر داد ولی بدلیل تعرفه های سنگین عملا این قدرت برای شرکت های خصوصی برای انجام این کار میسر نشد.

کاهش سرویس های حجمی ، گران شدن حجم هر سرویس ، حذف شدن دانلود شبانه به بهانه افزایش کیفیت سرویس ، افزایش قطعی و بی کیفیتی سرویس ارائه شده ، پینگ بالای ADSL مخابرات ، اجبار به خرید سرویس از مخابرات برای کاربران فیبر نوری و ... منجر به نارضایتی بیش از پیش مشترکین شده است که متاسفانه تاکنون حتی با بیشتر شدن پهنای باند توسط ارتباطات زیر ساخت و با توجه به کاهش کاربران مشترکین مخابرات و افزایش نارضایتی ها شرکت مخابرات ایران به بهتر کردن کیفیت ارائه خدمت اقدامی صورت نداده و نیاز ورود نهادهای بالاتر به این زمینه بشدت احساس میشود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =