پیکر آتش نشان فداکار هرمزگانی شنبه تشییع می شود

مراسم تشیع پیکر شهید برکت جوذری آتش نشان فداکار هرمزگانی بعد از ظهر شنبه 10 مرداد در بهشت زهرا بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس در این خصوص گفت: مرحوم برکت جوذری که در عملیات اطفای حریق و نجات هتل هرمز درگذشت، آتش‌نشانی فداکار و دلسوز بود که برای جان مردم از جان مایه گذاشت.

فرجام دانش در مورد علت مرگ برکت جوذری با اشاره به سخت‌گیری‌های فراوان در جذب نیروهای آتش‌نشانی، افزود: این سخت‌گیری‌ها از نظر جسمانی، روانی و تعلیمات مورد نیاز صورت می‌گیرد، زیرا این افراد قرار است در سخت‌ترین شرایط ممکن جان افراد گیر افتاده را نجات دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس یادآور شد: برکت جوذری که در عملیات اطفاء حریق هتل هرمز درگذشت از نیروهای پرتلاش و دلسوز مجموعه آتش‌نشانی بود.

وی با تسلیت به خانواده، بازماندگان و همکاران این آتش‌نشان، گفت: وی از شدت فعالیت و استشمام دود و گازهای کشنده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از داد.

دانش تصریح کرد: وی فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی بندرعباس بود که حین عملیات اطفای و نجات جان افراد درگذشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس ادامه داد: وی روز گذشته در عملیات ستاره جنوب نیز حضور موثری داشت و با وجود خستگی شدید در آن عملیات، بامداد امروز نیز در عملیات امداد و نجات و اطفا در محل هتل هرمز حاضر شد.

همچنین مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی بندرعباس زمان تشیع پیکر برکت جوذری آتش نشان فداکار هرمزگانی را شنبه 10 مرداد بعد از ظهر در بهشت زهرا بندرعباس اعلام کرد.

حیدری اظهار کرد: برکت جوذری از نیروهای فداکار و متعهد آتش نشانی بندرعباس بود که همواره خدمات ارزنده وی مورد ستایش همگان بوده است.

وی با بیان اینکه این آتش نشان 42 ساله بندرعباسی 17 سال سابقه کار در آتش نشانی بندرعباس دارد، تصریح کرد: وی فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس بوده و اطفاء حریق دو آتش سوزی روز گذشته به فرماندهی شهید برکت جوذری انجام گرفته است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی بندرعباس در پایان گفت: برای خانواده این مرحوم و چهار فرزندش از خداوند منان طلب مغفرت داریم و امیدواریم فداکاری این آتش نشان نشان همواره در یاد و خاطره شهروندان به یادگار بماند.

برکت جوذری متولد یکم آذرماه 1352 در بندرعباس می باشد که دارای چهار فرزند بوده و از تاریخ 24 مرداد 77 وارد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس شده و در حال حاضر فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس بوده است که در حادثه بامداد امروز(9مرداد) هتل هرمز به درجه رفیع شهادت نایل شد.

شهید جوذری.آتش نشان هرمزگانی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    43 0
    جات تو بهشته مطمئنم
  • بی نام ES ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    40 0
    روحش شاد و یادش گرامی...خدا به خانواده ش کمک کنه...
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    36 0
    به خانواده اين مرد شريف تسليت ميگم و به داشتن هموطناني مثل اين آتشنشان فداكار افتخار مي كنم.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    25 0
    روحشون شاد و قرین رحمت...
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    24 0
    خدایش بیامرزد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    27 0
    خداوند رحمتش کند. شادی روحش فاتحه و صلوات
  • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    23 0
    درود بر روان پاک شهید فداکار جوذری.الفاتحه مع صلوات
  • بی نام A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    21 0
    خدا رحمتش کنه
  • احمد A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    16 0
    روحش شاد آنوقت آتشنشاني جزء مشاغل سخت نيست
  • سجاد قنبري ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    10 0
    خدا رحمتشون كند
  • ناصرشهبازی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    23 0
    من ازآتش نشان های شهرتهران هستم، خداخودش میدونه چقدرشغل ماسخته،امثال این شهدا و شهدای آتش نشانی مثل امیدعباسی و خورشیدفروسایرشهدا،باعث افتخارودل گرمی و تلاش ما و همکارامون درجای جای مهین عزیزمون درجهت کمک رسانی و امدادرسانی رایگان و مخلصانه برای مردم انجام میدیم،قدرزحمات این فرشتهای نجات رو بدونیم و فراموش نکنیم خدا رحمتت کنه پهلوان خدابه خانوادت صبر بده اجرکم عندالله
  • احمد امیری م A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    12 0
    قهرمان روحت شاد تو افتخار هرمزگانی