ورزش سه نوشت؛

علی دایی سرمربی صبا در پایان اولین مسابقه با تیم سفید و سیاه پوشش سعی کرد واقع بینانه حرف بزند.

علی دایی که از کسب مساوی مقابل استقلال راضی نبود، در عین حال سعی کرد علت این نتیجه را در دیر بسته شدن تیمش ببیند. حرف های سرمربی صبا را بخوانید:

می توانستیم بهتر کار کنیم
دوست داشتم در ابتدا از کسانی که باعث شدن صبا در قم بماند، تشکر کنم. از استاندار محترم آقای صادقی و آقای موسوی رئیس هواپیمایی زاگرس که زحمت کشیدند تا تیم صبا دوباره شکل بگیرد و در قم باقی بماند. با اینکه بازی اول ما بود و این بازی را بدون تمرینات متوالی انجام دادیم، عملکرد بدی نداشتیم و می توانستیم خیلی بهتر کار کنیم.

3 موقعیت صددرصدی داشتیم
ما در این بازی 3 موقعیت صددرصد گل داشتیم که نتوانستیم آنها را به ثمر برسانیم. ما توانستیم تنها با تمرینات اینگونه بازی کنیم . من مطمئنم با این تیم و این نفرات روزهای خوبی خواهیم داشت. نیمه اول بهتر بودیم ولی نتوانستیم گل بزنیم و ما باید در این هفته روی گلزنی خود تمرین کرده و بازی بهتری را برابر نفت تهران انجام دهیم.

زمان می برد که به هدفم برسم
سیستم اصلی ما برای حمله بازی در جناحین بود اما تیم استقلال اهواز به سرعت در زمین خودشان جمع می شدند و ما می خواستیم با تعویض سریع بازی بتوانیم از گوشه ها استفاده کنیم اما سانترهای ما خوب نبود. دو بار تک به تک شدیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. ما باید بیشتر کار کنیم چون تیم جدیدی ساخته ایم و این تیم با قبل بسیار تفاوت کرده است. من از نتیجه راضی نیستم اما از بازی بچه ها راضی ام و زمان می برد که به تیمی که دوست دارم، برسم.

با شرایط سخت کار بزرگی کردیم
ما در این بازی چند بازیکن را نداشتیم و دستمان خالی بود. باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم بهتر عمل کنیم. بیک زاده و حقیقی امروز روز خوبی را سپری کردند و برای تیم عملکرد مثبتی را نشان دادند. من از تمام بازیکنانم راضی ام و تمام بازیکنانم هر چه داشتند نشان دادند و مطمئنا بهتر خواهیم شد. ما در این بازی امیرحسین صادقی را به دلیل محرومیت و اسلامی را به دلیل مصدومیت نداشتیم. ما در این شرایط حساس و سخت توانستیم کار بزرگی بکنیم.

باید 10 هزار نفر به ورزشگاه بیایند
انتظارم از تماشاگران قمی این است که ورزشگاه را پر کنند تا هم روحیه ای برای ما باشند و هم برای حریفانمان ترس ایجاد کنند با 800 نفر که این مهم محقق نمی شود. حداقل باید 8 تا 10 هزار نفر بیایند. امیدواریم ما نیز بتوانیم نتایج بهتری بگیریم تا مردم برای آمدن به استادیوم راغب تر شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    7 0
    انشاا... موفق باشی