تسنیم نوشت:

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری همایش سراسری دبیران جبهه پیروان در ۲۹ مرداد برای آمادگی در "انتخابات آینده" خبر داد.

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان اظهار داشت: روز گذشته جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان با حضور دبیران کل احزاب عضو جبهه برگزار و قرار شد دبیران جبهه پیروان خط امام و رهبری از استان ها و اعضای شورای مرکزی احزاب و تشکل های سیاسی در این همایش شرکت کرده و ما در این اجلاس درباره مباحث مختلف از جمله انتخابات صحبت می کنیم.

سجادی افزود: در ادامه جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان 17 حزب و تشکل سیاسی عضو جبهه از محمدرضا باهنر دبیرکل این جبهه درخواست کردند طرح تشکیل شورای هماهنگی اصول گرایان که با شرکت احزاب و تشکل ها و چهره ها و شخصیت های اصول گرا برای ائتلاف، وحدت و انسجام در جهت آماده شدن در صحنه انتخابات ارائه شده، را با جدیت پیگیری کند تا این شورا هر چه سریعتر تشکیل شود.

سجادی یادآور شد: ما تشکل های 17 گانه جبهه پیروان از احزاب و تشکل های اصول گرا درخواست می کنیم که همکاری، همدلی و هم اندیشی برای تشکیل شورای هماهنگی اصول گرایان داشته باشند؛ تشکیل این شورا ضروری است چراکه اگر ما ائتلاف و انسجام نداشته باشیم، مانند انتخابات ریاست جمهوری ضربه می خوریم.

وی خاطرنشان کرد: اصول گرایان باید برای حضور قوی در انتخابات، همگرایی و انسجام داشته باشند و مجلس دهم باید با اکثریت اصول گرایان تشکیل شود.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    2 0
    با حداد اعتلاف کنید خوبه...حداقل اون کنار میکشه ابروتون حفظ میشه...البته مدیونید اگه فکر کنید چون رای نمیاورد انصراف داد
  • محمد IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    2 0
    در نظر مردم ایران تاریخ مصرف اصولگرایی و افراطی گری به پایان رسیده است . آقایان بدنبال شغل دیگری باشند زیرا مردم تاوان بازسازی خرابی های این گروه را تا سالها خواهند پرداخت