رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور در جمع مدد جویان این نهاد در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار در مازندران گفت:همه تلاش ما ارائه خدمت صادقانه برای شما عزیزان است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران، سید پرویز فتاح اظهار داشت امداد گران کمیته امداد خادم مددجویان
هستند .
وی با بیان خاطره ای از شهید باکری افزود ما می خواهیم به مدد جویان صادقانه وخالصانه وبی منت خدمت کنیم .
رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه خداوند خریدار اعمال صالح است گفت:همه تلاش ما جلب رضایت شما از خدمات است.
گفتنی است فتاح در بازدیداز مرکز نیکوکاری مسجد امام صادق (ع)ساری نیز اظهارکرد من افتخار می کنم که بگویم یک مدد کار هستم .
وی با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد انقلابی ومردمی است تصریح کرد ما متکی به مردم هستیم و مرکز نیکوکاری باید کلا وابسته به مردم شود چراکه مردم بهتر کار انجام می دهند ونتیجه زیباتری خواهد داشت.
فتاح تصریح  کرد هدف کمیته امداد رفع محرومیت است وتلاش زیادی در این زمینه صورت گرفته است و مطمئن هستیم به همت مردم می توانیم در این امر موفق شویم.
فتاح گفت:پایگاه بسیج در کنار مرکز نیکوکاری هم افزایی کنند وعلما در راس آنان قرار بگیرند تا با کمک  همه خواهران وهمت برادران به موفقیت دست یابیم.
شایان ذکر است حضور در همایش شورای عالی زکات،بازدید از اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،شرکت در گردهمایی کارکنان کمیته امدادمازندران،بازدید از مرکز نیکوکاری،دیدار با استاندارمازندران،ودیدار با سه خانواده مددجو ویک طرح اشتغال از جمله برنامه های سفررئیس کمیته امداد کشور به مازندران بود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =