بیمه خسارت آسیب دیدگان آتش سوزی مجتمع ستاره جنوب بندرعباس را پرداخت می کند

مدیر بیمه معلم استان هرمزگان گفت: با فراهم شدن امکان ورود کارشناسان شرکت بیمه به مجتمع تجاری و مسکونی ستاره جنوب پس از تشکیل پرونده و برآورد خسارت آسیب دیدگان پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، عبدالرضا نادری پور در مورد حادثه صبح روز پنج شنبه در بندرعباس و وقوع آتش سوزی در مجتمع تجاری و مسکونی ستاره جنوب گفت: در ابتدای وقوع حادثه کارشناسان شرکت بیمه در محل حادثه حضور یافتند ولی به دلیل شدت آتش سوزی و طولانی شدن مدت زمان مهار آتش و پلمپ شدن مجتمع به دستور قضايى، امکان ورود کارشناسان بیمه به محل فراهم نشده است.

وی عنوان کرد: ساختمان و ابنیه مجتمع تجاری و مسکونی ستاره جنوب اعم از شهربازی، سینما، واحدهای تجاری و واحدهای مسکونی به استثناء رستوران مجتمع تحت پوشش بیمه آتش سوزی شرکت بیمه معلم است و پس از انجام مراحل تشکیل پرونده و برآورد خسارتهای وارد به ساختمان و ابنیه ، مراحل پرداخت خسارت آغاز می شود.

نادری پور ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده بازماندگان این حادثه خاطرنشان کرد: شرکت بیمه معلم با تمام قدرت و سرعت بخشيدن به مراحل پرداخت خسارت به آسیب دیدگان تحت پوشش اقدام خواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =