پیرموذن: جهانگیری خار چشم اختلاس گران از بیت المال است/مردم جریان احمدی نژاد را تاریخ گذشته می دانند

نماینده مردم اردبیل می گوید: هدف احمدی نژاد از شکایت از جهانگیری، تاثیر گذاری بر افکار عمومی است. در حالیکه افکار عمومی هیچ مهری به او ندارد.

كمال الدين پيرموذن، در گفت و گو با خبرآنلاين در خصوص شكايت محمود احمدي نژاد از اسحاق جهانگيري تصريح كرد: مثل اینکه جای شاکی و متشاکی عوض شده است و به جاي اینکه دولت برآمده از اراده ملت و آقای جهانگیری كه خار چشم اختلاس گران و حیف و میل کنندگان بيت المال است از آقايان شكايت كنند، آن ها شاكي شده اند.

وي با بيان اينكه جهانگيري را با کفایت ترین معاون رؤساي جمهور در تاریخ ایران می شناسم، افزود: به جاي اینکه دولت يازدهم به خاطر  حیف و میل‌هایی که در دوران دولت گذشته شده شکایت کنند، احمدی نژادی ها با فرافكني اين كار را انجام داده اند و اين عوام فریبی را در پیش گرفته اند که به دليل تخلفات گسترده مورد مجازات بيشتر صاحب منصبان و افکار عمومی قرار نگیرند.

اين نماينده مجلس نهم تاكيد كرد: آقایان دولت قبل، همچنان که شهد شیرین مداهنه را مغرورانه را نوشیدند، باید تاب تحمل شنیدن حقایق از زبان رئيس جمهور و معاون اول وي را نيز داشته باشند.

 وي ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي، نظام صلح است و اين نظام منش دولت قبل را در حیف و میل کردن بیت المال بر نمی تابد. تردید نداريم که قوه قضائیه قاطعانه و تا حصول نتیجه نهایی این مورد را تکمیل خواهد کرد.

وي با بيان اينكه هدف احمدي نژاد از طرح اين شكايت، تاثیر گذاری بر افکار عمومی است، اظهار كرد: افکارعمومی به احمدی نژاد هيچ مهري ندارد. به دليل اینکه  او با بستر سازی برای اختلاس گران و حیف و میل کنندگان، باورسوزی جوانان، لطمه به نشاط جامعه و لطمه به سرمایه هاي ارزشمند اجتماعی را کلید زد.

پيرموذن تصريح كرد: اين اقدام؛ مطلقا و تنها با هدف سیاسی و انتخاباتی است اما چیزی عاید كساني كه به دنبال اين شكايت هستند تا از آن در انتخابات پيش رو، بهره برداري كنند، نخواهد شد.

نماينده اردبيل در خانه ملت در خصوص اينكه شانس طیف احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم را چقدر مي دانيد، گفت: به دلیل اینکه ملت به این جریان و نامزد همفكر با آن ها يعني آقاي جليلي در انتخابات گذشته ریاست جمهوری رای نداد، مشخص شد كه مردم دیگر آن ها را به دليل سوء مديريت، تاریخ گذشته می دانند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقگو A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    23 4
    جناب ، خداکند همینطور باشد که شما می گویید . اما ما ملت ایرا ن همیشه از دستهای پنهان خنجر خورده ایم . و سیاست کارش همین است .
  • بی نام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    28 4
    وقت انتخابات که میرسه بعضیها کیسه درست میکنند به هم افترا وتهمت میزنند ازهمدیگر تعریف وتمجید میکنند و.....،،.،،
  • احمد A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    فعلا که میبینیم احمدینژاد خاری در چشم شما شده است
  • ارش IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    19 23
    اقای پیر موذن چه خبر از جعل امضای شما در مجلس؟به این جعل امضای شما در کدوم دادگاه باید رسیدگی بشه؟
  • یکی IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    26 72
    درود بر احمدی نزاد