رویکرد بهزیستی توقف رشد آسیبهای اجتماعی است

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور طی دیدار با محمد وکیلی رویکرد بهزیستی را توقف رشد آسیبهای اجتماعی عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین؛ دکتر انوشیروان محسنی بندپی پیش از حضور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی، ضمن دیدار با استاندار بر برنامه ریزی علمی و سیستماتیک، انضباط کارشناسانه در پیشبرد فرآیندها تأکید کرد.
وی نگاه وسیع و اجتماع محور استاندار به استان را مایه مباهات سازمان دانست و خاطرنشان کرد: باید با توجه ویژه به امور پیشگیری، از بروز آسیبهای گوناگون جلوگیری کرد.
در ادامه؛ محمد وکیلی بر همکاری همه دستگاههای اجرایی همگام با بهزیستی تأکید کرد و گفت: مسأله پیشگیری قطعاً تنها وظیفه بهزیستی نیست اما کم کاری دیگر دستگاهها، موجب شده تمام این کار بر دوش بهزیستی باشد.
وی توجه ویژه دولت به آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از آن را وظیفه بهزیستی برشمرد و افزود: تنها مسئولینی که در خانواده خود صاحب فرزند معلول هستند دغدغه های این سازمان را درک می کنند و بهزیستی باید این نگاه را در دولت نهادینه سازی کند.
استاندار سمنان در پایان؛ ایجاد حقوق اجتماعی برابر معلولین و دیگر آحاد جامعه را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امروزه با آسیبهای اجتماعی نوین، پدیده سالمندی، اعتیاد به مواد مخدر صنعتی، و... روبرو هستیم که باید با برنامه های جامع و مدون، پیش از تبدیل هر یک از این موارد به بحران، از بروز مشکلات وسیع‌تر پیشگیری نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =