ایرنا نوشت:

 رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان باید پیروز انتخابات پیش رو باشند و بهترین راهبرد تحقق این موضوع دستیابی به اجماع نظر در مورد کاندیداهاست.

محمدرضا عارف شامگاه چهارشنبه در جمع شماری از اصلاح طلبان زنجان افزود: اصلاح طلبان باید با وحدت و یکپارچگی به یک اجماع نظر در مورد کاندیدای مورد نظر خود دست یابند و برای انتخاب وی تلاش کنند.

وی یاد آورشد: انتخابات سال 92 نشان داد که می توان با اتحاد و یکپارچگی، آرا و مشارکت مردم را جلب کرد و به پیروزی دست یافت.

عارف اظهار کرد: پس از حوادث سال 88 اصلاح طلبان در یک انزوا و رکود فرو رفتند به گونه ای که حتی فضا برای حضور در انتخابات 90 مهیا نبود.

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: در چنین فضایی، رقیب خود را منطق و حق و اصلاح طلبان را باطل مطلق می پنداشت در حالی که اجازه تحلیل و تجزیه فضای سال 88 وجود نداشت، اصلاح طلبان مقصر اصلی وقایع این سال شناخته می شدند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه جوانان پای کار آمدند و سران اصلاح طلب را برای ورود مجدد به عرصه فعالیت سیاسی تشویق کردند.

عارف ادامه داد: همین تشویق از سوی جوانان سبب شد تا اصلاح طلبان برای انتخابات سال 92 وارد عرصه شده و برای رقابت در آن فعال شوند.

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: با اتحادی که میان اصلاح طلبان شکل گرفت در نهایت دولت تدبیر و امید پیروز میدان شد و سکان اجرایی کشور را در اختیار گرفت.

وی افزود: پس از پیروزی در انتخابات سال 92، اصلاح طلبان به سرعت برنامه ریزی برای پیروزی در انتخابات سال 94 را آغاز کردند و هم اکنون نیز در حال برنامه ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و سپس موفقیت در سال 1400 هستند.

عارف تاکید کرد: امروز اصلاح طلبان در آغاز اجرای چارچوب اصلاح طلبی هستند و برای پیاده سازی اصول مورد نظر خود راهی غیر از پیروزی در انتخابات پیش رو ندارند.

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان باید منافع و سهم خواهی جناحی و حزبی خود را کنار بگذارند تا بتوانند در سایه اتحاد و تعاملی سازنده به بیشترین کرسی ها در مجلس شورای اسلامی دست یابند.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان معتقدند با پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند بیش از پیش کمک حال و همراه دولت در اجرای برنامه ها باشند.

 

29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =